Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

armlou schreef:Bij ons op het werk werdt al gezegt...
Zal ze in Oktober ook aan de military van Boekelo gaan deelnemen??
hahaha we kwamen allemaal niet meer bij!!
ja redt je jezelf in de dressuursport niet meer, dan jezelf belachelijk maken als beginner in de western :s
Loody schreef:ben geen fan van Anky maar ze presteert nog steeds in de dressuursport..
en ik denk niet dat jij op het niveau van haar zit...dus een beetje jammer zo'n opmerking..
armlou schreef:Bij ons op het werk werdt al gezegt...
Zal ze in Oktober ook aan de military van Boekelo gaan deelnemen??
hahaha we kwamen allemaal niet meer bij!!
ja redt je jezelf in de dressuursport niet meer, dan jezelf belachelijk maken als beginner in de western :s
vessuvius schreef:triest dat mensen zo jaloers kunnen reageren
en respectloos naar haar prestatie's en de beslissing van de Bondscoach/sport
zuure kinderachitge reactie m.i
Sammyoo schreef:Ik denk dat het goede reclame voor de westernsport is dat Anky nu ook western rijdt. Als Anky in Kentucky aan de start verschijnt levert dat waarschijnlijk wel beelden op de Nederlandse tv op. Daar moeten we blij mee zijn: meer aandacht voor de sport, meer westernbeoefenaars, meer sponsoren, meer geld.
Moniek schreef:wel als ze straks verder is en constante scores kan rijden zie ik haar graag terug en dan is het zeker een mooie pr voor de sport
Lia_ schreef:Er wordt hier totaal voorbijgegaan aan de dingen waar Anky wel een kei in is, zoals focussen en presteren onder grote druk.
Daarnaast genereert ze een heleboel pers, zowel nationaal als internationaal.
Het hele gebeuren krijgt nu veel meer pers-aandacht dan zonder Anky en het lijkt me dat de sport daar ook bij gebaad is.
Bovendien blijft er geen enkele potentiële medaillekandidaat thuis omdat zij reserve is
Lia_ schreef:Er wordt hier totaal voorbijgegaan aan de dingen waar Anky wel een kei in is, zoals focussen en presteren onder grote druk.
Daarnaast genereert ze een heleboel pers, zowel nationaal als internationaal.
Het hele gebeuren krijgt nu veel meer pers-aandacht dan zonder Anky en het lijkt me dat de sport daar ook bij gebaad is.
Bovendien blijft er geen enkele potentiële medaillekandidaat thuis omdat zij reserve is