phormicola schreef:nanette1 schreef:HAHA die foto is zooo bewerkt........
Nu je het zegt, die dame is gewoon op die zorse geplakt
Nee joh, die is er toch niet op geplakt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Met ezels wordt sowieso al niet snel gewerkt tegenwoordig..
Maar zorses kunnen gewoon worden bereden![]()
Dus waarom zou een zonkey dat niet kunnen he![]()
Het duurt alleen een stuk langer om ze goed mak te krijgen.
Ik denk dat een ezel kruising juist wat makkelijker is omdat ezels geen vluchtdieren zijn en paarden wel
assie schreef:Lekker idioot. Ben je een opvangcentrum ga je een beetje lopen fokken. En dan nog van die vreemde 'extreem zeldzame' kruisingen. Ja duuh! Tuurlijk is het extreem zeldzaam, het hoort namelijk niet.
En het dan raar vinden dat je opvangcentrum 'vol' is....
Laat ik het maar niet gaan hebben over de witte tijgers, want dat is off topic.
Doet overigens niets af aan het onwijs schattige veulentje. Die kan er ook niets aan doen. Die streepjes
!
Natasja91 schreef:_karin_ schreef:Ergens wel jammer dat ze onvruchtbaar zijn
Dat vind ik dan juist niet jammer.
Dan blijft het in elk geval bij een nakomeling en kunnen ze zelf niet meer verder voortplanten met allerlei eventuele fouten omdat het zo'n vreemde kruising is.
Loetie84 schreef:Wat een leuk dinkie, maar hoezo staat nu al vast dat het diertje onvruchtbaar is? Als het zo moeilijk is om deze twee met elkaar te kruisen (en de geboorte van dit veulentje dus een foutje van de natuur is) dan kan het toch net zo goed ook een foutje van de natuur zijn dat het veulen uiteindelijk wél vruchtbaar is?
Cayenne schreef:Het is inderdaad open voor bezoek, maar die mogen natuurlijk niet op de velden en in de dierverblijven komen.
Ze zijn afhankelijk van bezoek en donaties.
Ik las dat ze ook een baby-grizzly hebben. Ze zullen wel mee doen aan fokprogramma's, want witte tijgers zijn enorm zeldzaam en bijna uitgestorven.
Fiffill schreef:Het gaat hier om een ongelukje, de dieren zijn zelf op elkaar geklommen (dat maak ik tenminste uit de tekst op). Ze worden niet massaal gefokt.Ik zie het probleem niet zo.
Overigens denk ik dat er voor zo'n beestje snel een plekje te vinden is.
Fiffill schreef:Wie weet fokken ze helemaal niet, maar stonden de zebra's en ezels van verschillende geslachten wel bij elkaar omdat ze toch niet verwacht hadden dat daar een veulen uit zou komen.