OMG dat zijn echt zieke mensen die daar opkomen en daar aan meedoen !! Zoiets doe je toch niet ?! Die ezel was helemaal mak en nu heeft die wss schrik van alle mensen en dingen dat hij ziet!!!
manon1974
Geplaatst: 27-07-10 14:15
Jeetje zeg, hebben die mensen geen hersens ofzo(ook die erbij staan te kijken)??? Je grijpt toch gelijk in als je zoiets ziet Mijn maag draaide om en ik werd gelijk duizelig toen ik net dit filmpje zag...... Fijn dat die ezel nu WEL een goede stal heeft gekregen (het is niet te hopen dat ze een andere ezel koopt) of dat ze iets anders ACHTERLIJKS bedenkt waar een beest aan te pas zal komen. Wat heb je nou aan zulke mensen???? wegwezen ermee
Evy
Geplaatst: 27-07-10 21:29
manon1974 schreef:
Jeetje zeg, hebben die mensen geen hersens ofzo(ook die erbij staan te kijken)??? Je grijpt toch gelijk in als je zoiets ziet
Helaas is 'erbij staan te kijken en niks doen' een veel voorkomend iets in de wereld. Op straat kan iemand ook dood worden geslagen en dan nog zullen de meeste mensen niks doen.
Ik word echt misselijk als ik naar dit filmpje kijk, vreselijk voor z'n ezeltje die geen idee heeft wat er met hem gebeurd Denken ze nou echt dat dit mensen naar Rusland trekt? Dacht het even niet!!