Albert Zoer: 'Alsof er een stukje van jezelf weg is'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:43

Daarom heb ik getemt.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:43

Pollewoppy schreef:
Shanna: Denk ook niet dat ze dat verwacht hadden, paard was in behandeling en overleden aan een shock. Waar wil je nou heen??

jullie hebben wel lange tenen hoor :D
wat ik wil zeggen dat dit soort eigenaren heel goed zijn voor hun paarden dat moet ook wel anders kunnen ze niet presteren.
maar het draait allemaal om geld,,altijd,, geld is de reden van aankoop en reden van verkoop en ja ook reden voor euthenasie.
ookal willen jullie dat niet horen,,dat wil niet zeggen dat deze mensen geen gevoel hebben die deze keuze maken..
het zijn geen monsters..maar een paar miljoen is een hoop geld,,waarmee je weer een andere talent kan aankopen

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:45

Nog een keer: Oki Doki is aan Shock overleden, hij is niet ingeslapen.
Laatst bijgewerkt door s6801881 op 22-07-10 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:45

@ Shanna: Lopen een goed teken? Mijn paard draafde en galoppeerde zelfs nog, maar haar knie was wel gebroken. Is dus niet altijd een goed teken, zeker niet als je een paard heb wat overal doorheen loopt...

Vind de dood van oki erg sneu voor iedereen die bij hem betrokken was... Een groot verlies

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:48

MLoeser schreef:
Nog een keer: Oki Doki is aan Shock overleden, hij is niet ingeslapen.

ho ho ik zeg enkel mijn gedachtes.
ik gooi geen modder naar niemand en ben aales behalve onbeschoft.
het is heel triest dat oki er niet meer is voor ieder die hem dierbaar was

Judass

Jammer van zo'n atleet, hij verdient een standbeeld.

Veel sterkte voor Zoer en José, en idereen die dichtbij hem stond Y;( . Ik had tranen in mijn ogen toen ik het las.

Pollewoppy

Moniek, ik heb geen lange tenen, ik hou niet van dat gespeculeer en gestook ;) dat is heel iets anders.
Ik weet ook wel dat het om geld draait, maar daar gaat dit topic niet om en het doet er niet toe. Hij is er niet meer, het is een verlies voor de sport en er zijn mensen die het er moeilijk mee hebben. Gestook en gespeculeer is dan niet op zijn plaats. :n

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:49

Als het echt om geld te doen was, dan was Oki allang verkocht voor 5 miljoen!! Dat is niet gebeurt, dus dat geld verhaal klopt niet helemaal. Wat is op zo'n bedrag nou 200.000 euro...

_Kimmm

Re: Albert Zoer: 'Alsof er een stukje van jezelf weg is'

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:52

Jeetje wat loopt die ook echt bizar erg kreupel verschrikkelijk zeg! Echt verschrikkelijk dat die overleden is!

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:53

Echt verschrikkelijk dat zo'n geweldig paard op deze manier zo vroeg aan zijn einde moet komen :(:)

Veel sterkte voor familie Zoer en andere die dicht bij Oki betrokken waren :(:)

kiolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:53

Shanna schreef:
Pashon schreef:
shana vind jou reactie echt niet kunnen.
een eigenaar en ex eigenaar zijn net hun beste paard kwijt geraakt het jij kan alleen maar aan het geld denken.
Werelijkwaar wat denk jij kort door de bocht!!!

verschrikkelijk voor Albert, je hoord de leegte in zijn zinnen.
vol ongeloof.

Waarom was Oki Doki hun beste paard? Juist, omdat hij zoveel geld opbracht en dus ook waard was.
Bij zo'n duur paard nemen ze echt geen herstel-tijd van een paar maand of langer aan hoor. Als ze geen 100% zekerheid hebben, dan is het gewoon einde verhaal. Ook voor de verzekeringen. Niks kort door de bocht, zo is het nou eenmaal.

Allereerst sterkte voor de betrokkenen, een groot verlies voor de sport en liefhebbers.
Ik was een groot fan van Okidoki met Albert.

Ik denk dat je in heel veel gevallen gelijk hebt shanna en vind het zeker geen kort door de bocht verhaal.
Maar of dat in dit geval ook zo is......?

Moniek schreef:
Pollewoppy schreef:
Shanna: Denk ook niet dat ze dat verwacht hadden, paard was in behandeling en overleden aan een shock. Waar wil je nou heen??

jullie hebben wel lange tenen hoor :D
wat ik wil zeggen dat dit soort eigenaren heel goed zijn voor hun paarden dat moet ook wel anders kunnen ze niet presteren.
maar het draait allemaal om geld,,altijd,, geld is de reden van aankoop en reden van verkoop en ja ook reden voor euthenasie.
ookal willen jullie dat niet horen,,dat wil niet zeggen dat deze mensen geen gevoel hebben die deze keuze maken..
het zijn geen monsters..maar een paar miljoen is een hoop geld,,waarmee je weer een andere talent kan aankopen

En als je verder in de topsport wilt is dit de realiteit. En tuurlijk hebben ze ook hun verdriet.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:54

astridelise schreef:
Als het echt om geld te doen was, dan was Oki allang verkocht voor 5 miljoen!! Dat is niet gebeurt, dus dat geld verhaal klopt niet helemaal. Wat is op zo'n bedrag nou 200.000 euro...

heel veel wat dacht je van roem voor de ruiter kan wel een lijst hierneer zetten maar dat doe ik niet wil het netjes houden.
en misschien geen goede keuze om mijn gedachtes in dit topic neer te zetten.
wou niemand aanvallen of beledigen

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:55

Mensen hou toch op. Open een ander topic ofzo, dit heeft niks te maken met waar dit topic voor bedoeld is...

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:56

De reactie van Shanna is wel hard, maar ook zeer realistisch helaas. Zo gaat het ook met verzekeringen en dergelijken, ik heb het hier ook met dhr van Veen (slachter te Nijkerk) over gehad en het is schering en inslag dat verzekeringen hier op hameren.. Dit was echter niet van toepassing op dit paard, gezien hij is overleden aan een septische shock.

Zeer triest voor Albert, getsie.

supersill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:56

Wat jammer zeg.. :(

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:57

Als je zulke dingen wil zeggen kan je het op zijn minst netter verwoorden. Shanna verwoorde het heel bot. Ik denk niet dat het leuk is, of ik weet wel zeker dat het niet leuk is, voor betrokkenen om dit zo te lezen. Die hebben al genoeg aan hun eigen verdriet.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:58

Sannnn schreef:
Als je zulke dingen wil zeggen kan je het op zijn minst netter verwoorden. Shanna verwoorde het heel bot. Ik denk niet dat het leuk is, of ik weet wel zeker dat het niet leuk is, voor betrokkenen om dit zo te lezen. Die hebben al genoeg aan hun eigen verdriet.

ik vind dat ik me netjes heb uitgedrukt. en niemand heb beledigt

lovebinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:59

wat zonde van okidoki :(
was echt goed en mooi paard!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:59

Moniek schreef:
Sannnn schreef:

ik vind dat ik me netjes heb uitgedrukt. en niemand heb beledigt

Daarom zeg ik ook Shanna :)

malle4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 17:03

wat erg zeg !
en dat filmpje |(
xx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 17:05

Pollewoppy schreef:
Moniek, ik heb geen lange tenen, ik hou niet van dat gespeculeer en gestook ;) dat is heel iets anders.
Ik weet ook wel dat het om geld draait, maar daar gaat dit topic niet om en het doet er niet toe. Hij is er niet meer, het is een verlies voor de sport en er zijn mensen die het er moeilijk mee hebben. Gestook en gespeculeer is dan niet op zijn plaats. :n

Niks aan toe te voegen.. Altijd dat gel*l over geld en betweterig gedoe.. Daar gáát het hier helemaal niet om idd :n

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 17:06

Dank je ;) Ben ik niet de enige

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 17:07

Relaxed schreef:
Pollewoppy schreef:

Niks aan toe te voegen.. Altijd dat gel*l over geld en betweterig gedoe.. Daar gáát het hier helemaal niet om idd :n

dat is waar ,,vandaar ook mijn excusses eerder
maar stoken doe ik niet laat dat even helder zijn

XxLaura98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 17:09

ik was 11 dagen op vakantie naar gran canaria toen een vriendin me een smsje stuurde.

Vreselijk gewoon, en okidoki galopeert nog een heel stuk door! het was zo'n geweldig paard.
Sterkte voor de betrokkenen.

ik ben het met Relaxed eens het is een verlies voor de sport en wat zullen die mensen het toch moeilijk hebben het was een wereldpaard.

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 17:13

Weer een brok in mijn keel ;( .