Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pollewoppy schreef:Shanna: Denk ook niet dat ze dat verwacht hadden, paard was in behandeling en overleden aan een shock. Waar wil je nou heen??
Shanna schreef:Pashon schreef:shana vind jou reactie echt niet kunnen.
een eigenaar en ex eigenaar zijn net hun beste paard kwijt geraakt het jij kan alleen maar aan het geld denken.
Werelijkwaar wat denk jij kort door de bocht!!!
verschrikkelijk voor Albert, je hoord de leegte in zijn zinnen.
vol ongeloof.
Waarom was Oki Doki hun beste paard? Juist, omdat hij zoveel geld opbracht en dus ook waard was.
Bij zo'n duur paard nemen ze echt geen herstel-tijd van een paar maand of langer aan hoor. Als ze geen 100% zekerheid hebben, dan is het gewoon einde verhaal. Ook voor de verzekeringen. Niks kort door de bocht, zo is het nou eenmaal.
Moniek schreef:Pollewoppy schreef:Shanna: Denk ook niet dat ze dat verwacht hadden, paard was in behandeling en overleden aan een shock. Waar wil je nou heen??
jullie hebben wel lange tenen hoor![]()
wat ik wil zeggen dat dit soort eigenaren heel goed zijn voor hun paarden dat moet ook wel anders kunnen ze niet presteren.
maar het draait allemaal om geld,,altijd,, geld is de reden van aankoop en reden van verkoop en ja ook reden voor euthenasie.
ookal willen jullie dat niet horen,,dat wil niet zeggen dat deze mensen geen gevoel hebben die deze keuze maken..
het zijn geen monsters..maar een paar miljoen is een hoop geld,,waarmee je weer een andere talent kan aankopen
astridelise schreef:Als het echt om geld te doen was, dan was Oki allang verkocht voor 5 miljoen!! Dat is niet gebeurt, dus dat geld verhaal klopt niet helemaal. Wat is op zo'n bedrag nou 200.000 euro...
Sannnn schreef:Als je zulke dingen wil zeggen kan je het op zijn minst netter verwoorden. Shanna verwoorde het heel bot. Ik denk niet dat het leuk is, of ik weet wel zeker dat het niet leuk is, voor betrokkenen om dit zo te lezen. Die hebben al genoeg aan hun eigen verdriet.
Moniek schreef:Sannnn schreef:Als je zulke dingen wil zeggen kan je het op zijn minst netter verwoorden. Shanna verwoorde het heel bot. Ik denk niet dat het leuk is, of ik weet wel zeker dat het niet leuk is, voor betrokkenen om dit zo te lezen. Die hebben al genoeg aan hun eigen verdriet.
ik vind dat ik me netjes heb uitgedrukt. en niemand heb beledigt
Pollewoppy schreef:Moniek, ik heb geen lange tenen, ik hou niet van dat gespeculeer en gestookdat is heel iets anders.
Ik weet ook wel dat het om geld draait, maar daar gaat dit topic niet om en het doet er niet toe. Hij is er niet meer, het is een verlies voor de sport en er zijn mensen die het er moeilijk mee hebben. Gestook en gespeculeer is dan niet op zijn plaats.
Relaxed schreef:Pollewoppy schreef:Moniek, ik heb geen lange tenen, ik hou niet van dat gespeculeer en gestookdat is heel iets anders.
Ik weet ook wel dat het om geld draait, maar daar gaat dit topic niet om en het doet er niet toe. Hij is er niet meer, het is een verlies voor de sport en er zijn mensen die het er moeilijk mee hebben. Gestook en gespeculeer is dan niet op zijn plaats.
Niks aan toe te voegen.. Altijd dat gel*l over geld en betweterig gedoe.. Daar gáát het hier helemaal niet om idd