Misschien kan Isabel gewoon openheid van zaken geven? Zou een hoop gespeculeer schelen. Ik kan ook alleen maar raden naar wat de reden is dat er geheimzinnig over gedaan wordt. Ik weet niet hoeveel paarden Edward nu te rijden heeft, maar 6 per dag moet toch kunnen. Het is tenslotte zijn werk en van alleen wedstrijden rijden kan hij niet leven. Voice heb ik inderdaad niet veel op wedstrijd gezien, dus misschien wordt dat nu meer. We zullen het binnenkort wel allemaal horen, mag ik hopen, want die geheimzinnigheid kan toch niet lang duren.
magic_lover
Geplaatst: 14-07-10 14:31
Dat denk ik ook idd Wanted, de laatste tijd hoorde je er weinig van, en imke zal ongetwijfeld haar best hebben gedaan met het paard, maar het is een dekhengst en als eigenaar wil je ook wat lijkt mij?
Toch had ik het niet verwacht, maar leuk voor edward weer een topper erbij!
Maseike
Geplaatst: 14-07-10 14:32
Dat is niet helemaal juist Wanted.
Hij liep onder Imke ook zijn wedstrijden. Waaronder ook de NK Gelderland.
Ik heb zelf een 3 jarige nakomeling van Voice dus ik hou de hengst altijd in de gaten.
Vala
Geplaatst: 14-07-10 14:48
Edward is al zo beroemd dat we hier de tegenstanders krijgen te zien, net als bij ieder topic over Anky! Zodra er een topic geopend wordt vliegt de anti-Edward-club als een hoos met vliegen op een verse drol af en de een weet het nog beter dan de ander!! Of eigenlijk weet er helemaal niemand ook maar iets. Ik speculeer niet, vind zowel Imke als Edward fijne ruiters die zich bewezen hebben. Ik hoop dat we wat meer van de hengst te zien gaan krijgen, vind het een gaaf paard.
Misschien horen we vanzelf wel waarom Voice bij Edward staat Vind het echt verre van netjes van sommige bokkers om zulke topruiters te gaan afkraken. Wat Sjuimpje al zegt, HP en Edward hebben zo'n enorme passie voor de paarden, die zijn er echt ontzettend gek mee!
Maseike
Geplaatst: 14-07-10 15:10
Vala schreef:
En dat is mooi toch? Want hij heeft wel wat meer publiciteit nodig vind ik hoor.
Zeker. Het is een gave hengst.
HP en Edward of Imke hebben allemaal een hart en passie naar hun paarden.
Maakt toch niet uit welke reden er is of Voice naar een andere ruiter tebrengen. Zolang ze na het besluit elkaar maar netjes een hand geven en aan de toekomst van een hengst denken.
Chap_
Geplaatst: 14-07-10 15:16
Ben benieuwd naar de reden van wisseling. Wie weet word dat nog wel bekend gemaakt, maar misschien ook niet.
Jammer voor Imke vond ze een erg leuke combinatie samen. Maar ik denk dat hij dat met Edward ook wel gaat vormen.
Jammer voor Imke, ze waren leuk samen Maar ik denk dat Edward en Voice samen ook een leuk duo worden
DeniiSee
Geplaatst: 14-07-10 15:23
Wij hebben ook een voice op stal, Black shadow, uit de eerste dekkingen, krijgen ook leuke reacties als we ermee op wedstrijd gaan. Onwijs ondeugend en heet beessie, maar kan lopen, wauw haha. Is ook door met de Pavo Cup. Dus is in Ermelo te zien 20 aug
Vind het aan de ene kant wel leuk dat Edward hem gaat rijden, ben heel benieuwd hoe hij hem gaat rijden en wat hij er nog uit kan gaan halen, En Voice word idd meer bekender zo. Wel jammer voor Imke
KWPN-hengst Voice voortaan onder het zadel van Edward Gal
is de titel van het bericht, lijkt me een ruiterwissel?
NelsonG
Geplaatst: 14-07-10 17:12
ik kom regelmatig bij beiden op stal en zie hoe zij daar hun paarden trainen.Daat valt weinig op aan te merken. Maar het zijn vaak de eigenaren die meer willen zien en meer verwachten en willen dat hun paarden op shows lopen en op wedstrijden scoren. Kan me voorstellen dat dat als ruiter niet altijd makkelijk is: welzijn van het paard waar je elke dag mee traint en de eisen van de eigenaar die jou betaalt. kan me voorstellen dat dat niet altijd samengaat.
Jammer voor Imke, vond het juist zo'n ruige bok onder haar. Hoewel hij het onder Edward vast ook wel gaat maken.
Mocht ze een opvolger zoeken, wij hebben er nog genoeg staan hoor
Rivaldo
Geplaatst: 14-07-10 17:59
Rambobo schreef:
zakelijk gezien is het een goede zet geweest van de eigenaresse van Voice om hem onder te brengen bij Edward, met het oog op de commercie ... dekkingen en dergelijke
Ik heb opnieuw een heel aantal offtopic reacties verwijderd. Graag nu ontopic blijven.
Raiza
Geplaatst: 14-07-10 21:00
Ik heb begrepen dat Voice voor het spermavangen steeds naar Harskamp moet en daarom toch al vaak daar stond/staat. Hooge Mierde en Harskamp ligt niet naast de deur, dus het is dan voor de hengst of Imke steeds een eind reizen. Wellicht dat de keuze daar mee te maken heeft.
Maar waarom kan men dat dan niet gewoon zeggen ipv dat insinuerende zinnetje "Eigenaresse en fokster Isabel van Gisbergen-Sponselee bevestigt dat de hengst niet langer bij Schellekens-Bartels op stal staat, maar onthoudt zich van verder commentaar."