Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:jep alshama b'gentle(bietel) die zwarte is letina en die schimmel denk ik oftewel spikkel(een vliegenschimmel met bollen onder haar staart en in haar nek)
of anders een ander slachtoffer
Steffi_H schreef:Citaat:jep alshama b'gentle(bietel) die zwarte is letina en die schimmel denk ik oftewel spikkel(een vliegenschimmel met bollen onder haar staart en in haar nek)
of anders een ander slachtoffer
Is dit zijn afstamming? of is dit niet de hengst die ze mij zei dat het was?
http://www.allbreedpedigree.com/b+gentle
Steffi_H schreef:Hoe kennen jullie deze vrouw?
misqueen schreef:Steffi_H schreef:@misqueen: Dat kan ik geloven.
@Gleyla: als je ze wil sturen naar mij, mag je dat doen
heb normaal ook nog een foto van de hengst in zijn goeie jaar(toen hij nog mooi was)

onley schreef:god jullie hebben het toch niet over die belgische meid die her en der paarden heeft rondlopen
zowel thuis als op andere weide's
die ook haar moeder meeneemt en dan maar vertelt dat de veulens de moeders leegtrekken dat ze daarom zo mager zijn ?
ik ben er toen wezen kijken voor een arabische kruising schimmel merrie met grijze vlekken die dragend was van een cremello hengst (teminste ze was pas gedekt)
daar liep namelijk ook een vliegenschimmel merrie rond die had alles bulten aan het hoofd en staart (had een veulen aan de voet en was weer dragend)
door en door triets ik heb me echt rot geschroken en ben dus terug naar huis gegaan.