(ik ga heletijd kijken waneer begint het, mijn moeder kijk voetbal mijn vader tour de france en ik WEG
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hopla schreef:horseyfries schreef:Hoeveel mensen zie jij in de basis een oefening voor een negen uitvoeren? Moet eerlijk zeggen dat ik ook veel zesjesruiters zie, en als je dan een fout maakt....tsja dan weegt zo'n drie veel zwaarder door!
Hoeveel Grandprixruiters zie jij de oefeningen voor een 9 uitvoeren?
Daarmee wil ik niet de topruiters afzeiken maar tussen het jureren in de basis of internationaal zit een wereld van verschil.
Satchmo van Isabel bijv. staakte flink, toch gaat zij nog met bijna 75% de ring uit. Dat gaat je in de basis nooit lukken.
VD_NH schreef:waarom wil anky niet naar WEG??????
(ik ga heletijd kijken waneer begint het, mijn moeder kijk voetbal mijn vader tour de france en ik WEG)

xSaarSaar schreef:VD_NH schreef:waarom wil anky niet naar WEG??????
(ik ga heletijd kijken waneer begint het, mijn moeder kijk voetbal mijn vader tour de france en ik WEG)
Pas in oktober.
Salinero is waarschijnlijk niet goed op niveau na zijn blessure, en Painted Black presteert te wisselend om op zo hoog niveau aan wedstrijden mee toe doen.
@ Thomas - Anky kan dan wel een dressuursymbool zijn, dat wil niet zeggen dat ze maar standaard in het team moet zitten.
Op dit moment zijn er gewoon beter presterende ruiters, dus is het logisch dat zij voorang hebben op een plek in het team.