Anky wint Grand Prix World Dressage Masters in Falsterbo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:41

waarom wil anky niet naar WEG??????

(ik ga heletijd kijken waneer begint het, mijn moeder kijk voetbal mijn vader tour de france en ik WEG }:0)

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:54

@PuntKomma, heb je toevallig niet een link naar de winnende rit van Anky?

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:04

hopla schreef:
horseyfries schreef:
Hoeveel mensen zie jij in de basis een oefening voor een negen uitvoeren? Moet eerlijk zeggen dat ik ook veel zesjesruiters zie, en als je dan een fout maakt....tsja dan weegt zo'n drie veel zwaarder door!

Hoeveel Grandprixruiters zie jij de oefeningen voor een 9 uitvoeren?
Daarmee wil ik niet de topruiters afzeiken maar tussen het jureren in de basis of internationaal zit een wereld van verschil.
Satchmo van Isabel bijv. staakte flink, toch gaat zij nog met bijna 75% de ring uit. Dat gaat je in de basis nooit lukken.

Het gaat hier over Anky, die heb ik al heel veel oefeningen voor een 9 zien uitvoeren dus dat ze met een paar foutjes nog 75 % haalt vind ik dan niet
verrassend.
Weet jij welke cijfers Satchmo voor het staken kreeg? Ook daar geldt weer dat ze op meer dan dertig onderdelen twee verknoeide. De andere oefeningen voerde ze geweldig uit. Dus is het wederom logisch dat ze nog 74 % haalt.
Dat lukt je in de basis ook als je één onderdeel verpest maar op de andere onderdelen superhoog scoort. Jammer genoeg zijn er weinig basisruiters die hun paard zo top voor elkaar hebben dat ze groffe fouten nog kunnen compenseren met super onderdelen. Daar kun je moeilijk de jury de schuld van geven.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:59

VD_NH schreef:

(ik ga heletijd kijken waneer begint het, mijn moeder kijk voetbal mijn vader tour de france en ik WEG }:0)

Pas in oktober. ;)

Salinero is waarschijnlijk niet goed op niveau na zijn blessure, en Painted Black presteert te wisselend om op zo hoog niveau aan wedstrijden mee toe doen.

@ Thomas - Anky kan dan wel een dressuursymbool zijn, dat wil niet zeggen dat ze maar standaard in het team moet zitten.
Op dit moment zijn er gewoon beter presterende ruiters, dus is het logisch dat zij voorang hebben op een plek in het team.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 09-07-10 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Posten samengevoegd

Jetjejet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:30

ik vind het helemaal niet raar dat ze hoog scoren, ondanks wat verpeste onderdelen.
Ach dan heb je wat mindere onderdelen,
maar de paarden en de ruiters/amazones rijden dan waarschijnlijk dan een zodanige proef dat ze die paar mindere onderdelen met andere onderdelen ruim kunnen compenseren.

In de basis kún je ook zulke goede punten halen,
mits de combinatie natuurlijk écht goed is.
Zo niet, dan haal je die hoge punten niet nee...

&zullen we de score van Anky gewoon bekijken zoals ie is, namelijk: een goede score ! :j
en ons verder niet allemaal als bondcoaches gaan gedragen,
want dat zijn we niet O:)

farahtjuh

Re: Anky wint Grand Prix World Dressage Masters in Falsterbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:30

goede punten hoor zeer netjes gedaan

vessuvius

Re: Anky wint Grand Prix World Dressage Masters in Falsterbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 17:49

geweldige prestatie!

Top dat Anky zo enorm blijft presteren

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 17:09

xSaarSaar schreef:
VD_NH schreef:

Pas in oktober. ;)

Salinero is waarschijnlijk niet goed op niveau na zijn blessure, en Painted Black presteert te wisselend om op zo hoog niveau aan wedstrijden mee toe doen.

@ Thomas - Anky kan dan wel een dressuursymbool zijn, dat wil niet zeggen dat ze maar standaard in het team moet zitten.
Op dit moment zijn er gewoon beter presterende ruiters, dus is het logisch dat zij voorang hebben op een plek in het team.

ty