en ook sneu voor de eigenaren van de paarden , maar de staleigenaar kenende gaat dit weer helemaal goed komen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
easygoing schreef:Zelf vond ik een aantal reacties ook nogal heftig, zelfs wat te heftig als je het mij vraagt.
Op de staleigenaar na is er niemand die nu echt zwaar getroffen is, turrlijk is het uitermate vervelend dat je paardje er staat en je nu niet kan doen wat je graag zou willen met dit weer. Maar zoals iemand als schreef zijn de paarden in goede handen en lopen ze heerlijk in de wei.
Mallow, je verteld nu dat je de TS (mij dus) niet aanviel maar als ik je berichtjes terug lees dan denk ik daar wel ietsje anders over. Juist door zo te reageren gaan mensen dus hun vraagtekens zetten, take it easy.
Oh en Marjo_Wystan, nee ik ben niet uit op leedvermaak als ik dat was dan had ik dit verhaal wel een heel andere draai gegeven en het lekker het paardenwereldje in geholpen buiten Bokt.
Snap het doel van jouw berichtje dan ook niet helemaal.

Citaat:Niemand zwaar getroffen..? Tuurlijk zijn de eigenaar en bewoners het aller aller ergste getroffen, je huis kwijt, dat is het ergste wat iemand kan overkomen. Dat wens je niemand toe! Maar derest is ook alles kwijt, alles waar iedereen hard voor gewerkt heeft, is 'weg'.Voor sommigen is dat misschien alleen maar 'materieel', maar, voor anderen kan het heel veel betekenen. In 1 klap alles kwijt, wat allemaal veel geld heeft gekost.Dus er zijn wel degelijk andere mensen zwaar getroffen vind ik.
Maar misschien kan je daar niet zo goed over oordelen als je er zelf geen gedupeerde van bent, dat snap ik. Maar zeg dat dan niet gelijk

easygoing schreef:Ik neem toch niet aan dat de pensionklanten heel veel geld in de opbouw van de stal gestoken hebben? En dat er wel heel hard gewerkt is kan ik me zelf wel voorstellen maar de persoon die er het hardste voor geknokt heeft, de stal eigenaar dus, die is alles kwijt zowel financieel, materieel en emotioneel.
De bewoners zijn hun huis tijdelijk kwijt en misschien wel voorgoed, deze mensen hebben het zwaar.

Knappe meid die dat kan doen
breezy302 schreef:Nee er wordt niets aangegeven alleen maar dat TS dit topic heeft geopend voor leedvermaak en dat wat er op RTV was niet waar is. Verder alleen maar dat de staleigenaar erg veel verdriet heeft maar dat kunnen we zelf ook nog wel bedenken.
Snap niet waarom jullie zo moeilijk doen, brand en asbest is geen schande hoor. Kan iedereen gebeuren.
Marjo_Wystan schreef:breezy302 schreef:Nee er wordt niets aangegeven alleen maar dat TS dit topic heeft geopend voor leedvermaak en dat wat er op RTV was niet waar is. Verder alleen maar dat de staleigenaar erg veel verdriet heeft maar dat kunnen we zelf ook nog wel bedenken.
Snap niet waarom jullie zo moeilijk doen, brand en asbest is geen schande hoor. Kan iedereen gebeuren.
Er is geen brand geweest
breezy302 schreef:Dat bedoel ik. De pensionklanten zorgen nu voor een slechte naam. Brand en asbest kan iedereen overkomen en de pensionhouder kon daar denk ik ook niets aan doen.
Ben in elk geval wel blij dat iedereen nog leeft en er alleen materiele schade is. Jullie zullen zo nu nog wel niet denken maar materiaal is te vervangen..
Marjo_Wystan: Ik wil wel langskomen hoor, wilde zelfs op deze stal gaan staan maar heb dat toen niet gedaan door andere redenen en wilde juist deze week even langsgaan om te vragen of dat nog mogelijk was...
, maar er zit helaas wel heel veel emotionele waarde aan..