Me vader heeft het zien gebeuren die stond te kijken bij het springen onze stal ligt direct aan het landje waar het gebeurde.En ze had een cap op.Moest zeggen heb alleen de val zien gebeuren ben me erg kapot geschrokken hulpdiensten waren snel ter plaatse.Me pa is over het hek er heen gegaan.Ze reageerde inderdaad alleen even bij het inbrengen van het infuus daarna draaide der ogen weer weg.Me vader heeft met alles geholpen die is echt ook enorm geschrokken. Het paard is terug naar zijn stal gerend mankeert niks. Ik wens bij deze de Fam en vrienden heel veel sterkte in deze tijd.
Laatst bijgewerkt door boytjeh op 01-07-10 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt
miesie22
Geplaatst: 01-07-10 15:47
Sterkte! Duimen dat ze snel en volledig hersteld! En hopen dat het paard er niks aan over heeft gehouden!
franka75
Geplaatst: 01-07-10 15:52
Nou weet ik dat de hulpdiensten alles uit de kast trekken puur voor de zekerheid en om risico's uit te sluiten. soms valt het dan mee maar hoe dat in deze situatie is.... sterkte met je vriendin meid, dat het meevalt.
tarzan32
Geplaatst: 01-07-10 16:02
sterkte, hopen op snel herstel, hoe is het met het paard?
Prutsmuts
Geplaatst: 01-07-10 16:10
julio schreef:
sterkte, hopen op snel herstel, hoe is het met het paard?
Zoals je in de post van Boytjeh kunt lezen is het met het paard goed.
Veel sterkte voor de amazone en natuurlijk ook voor alle andere betrokkenen!
Juut
Geplaatst: 01-07-10 16:17
Quidou schreef:
Het gaat trouwens om mn beste vriendinnetje..
He bah, sterkte, en heel veel beterschap voor je vriendin! Ook sterkte voor de vader van boytjeh
Aukelizzy
Geplaatst: 01-07-10 16:29
Wat een naar ongeluk...Ik kan me voorstellen dat iedereen die er bij betrokken was, op wat voor manier dan ook, zich kapot geschrokken is. Hopelijk hersteld ze voorspoedig..Beterschap.
jeetje zeg, wat een naar ongeluk is dit geweest! en zo te horen gewoon pure pech! ik wens de familie,vrienden en uiteraard het meisje zelf onwijs veel sterkte toe de komende tijd. Hopen dat het allemaal weer een beetje op de pootjes terecht komt en ze snel weer beter is.
FriesRoosje
Geplaatst: 01-07-10 16:31
Sterkte gewenst aan de amazone van het paard Hoop dat ze er snel weer opkomt
claudiaM33
Geplaatst: 01-07-10 17:08
Ow wat verschrikkelijk, ik ben zelf moeder en als dit met je kind gebeurd....... Heel veel sterkte voor alle betrokkenen.
Sabrina dikke knuffel voor jou zeg! Echt naar wat jij de laatste tijd te verkroppen krijgt!!! Beterschap voor de amazone, ik hoop dat ze er goed bovenop komt!
Ook ik sluit me aan bij de wensen dat het goed komt. Heel veel sterkte voor iedereen. In de eerste plaats natuurlijk voor het slachtoffer, maar natuurlijk ook voor een ieder die erbij betrokken is.
xMelissaa
Geplaatst: 01-07-10 18:38
heel veel sterkte! hopen dat ze er allebij niks blijvends aan over houden!
fabiee
Geplaatst: 01-07-10 18:54
He bah, wat een naar bericht.. Heel veel sterkte voor de amazone, hopelijk komt ze er snel weer bovenop!
jeetje wat een vervelend bericht. Ik woon zelf in IJsselstein en vlak bij de Achtersloot...ken ook aardig wat mensen die daar hun paard hebben staan. (Er zijn daar nl. nogal wat pensionstallen) Ik wens de amazone in kwestie heel veel sterkte en kracht toe. Ook de vrienden & familie. Ik blijf dit topic even volgen, hoop spoedig goed nieuws te lezen over het herstel van de amazone. Ik duim voor haar
Och jee, ik zag de ambulance al langs scheuren toen ik bij mijn pony was. Hoop voor de amazone dat ze snel weer opknapt.
hippa
Geplaatst: 01-07-10 21:15
Quidou schreef:
Ze had absoluut een cap op! Kan dat gezeik daarover niet een keer klaar zijn.. Het is al erg genoeg allemaal...
Wens de familie en verder iedereen die de amazone kent heel veel sterkte en beterschap! @ Quidou: Ach ja, ik zeg altijd maar je hebt echte mensen en je hebt lantaarnpalen....