Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KoudbloedKim schreef:Ik zeg toch; het gaat om het idee.
Mensen die kinderen betasten doen die ook niet altijd pijn.
Maar dat maakt het nog niet goed!
Bovendien hebben zulke mensen vaak nog veel meer problemen en betrekken ze anderen in hun zieke spelletjes.
Ik vind jou wel erg licht denken.
Bramasole schreef:Vjestagirl schreef:[Ik ga er Pedofilie is erover denken en ben k ook niet tegen
Ik denk dat je deze zin even opnieuw moet schrijven want het komt nu over alsof je niet tegen pedofilie bent.
Bramasole schreef:Vjestagirl schreef:[Ik ga er Pedofilie is erover denken en ben k ook niet tegen
Ik denk dat je deze zin even opnieuw moet schrijven want het komt nu over alsof je niet tegen pedofilie bent.
Vjestagirl schreef:En Koudbloedkim: ik denk niet dat het mogelijk is om seksuele handelingen uit te voeren met een baby zonder lichamelijke schade achter te laten dus nee, dat keur ik niet goed. En alles wat ouder is dan een baby zal het zich herinneren en er een trauma aan oplopen. Maar dieren hebben dat niet, die hebben zich dat bewustzijn niet. Het enige verschil dat is een pielewiepie veel kleiner is dan een arm en er dus veel minder ongemak van hebben.

KoudbloedKim schreef:Nja, laat maar..
Ik heb geen eens zin om verder in te gaan op de berichten van iemand die hier zo lichtvoetig over praat en denkt.
Ik hoop voor je dat jou nooit iets overkomt.
oomens schreef:Vjestagirl schreef:En Koudbloedkim: ik denk niet dat het mogelijk is om seksuele handelingen uit te voeren met een baby zonder lichamelijke schade achter te laten dus nee, dat keur ik niet goed. En alles wat ouder is dan een baby zal het zich herinneren en er een trauma aan oplopen. Maar dieren hebben dat niet, die hebben zich dat bewustzijn niet. Het enige verschil dat is een pielewiepie veel kleiner is dan een arm en er dus veel minder ongemak van hebben.
En zelfs als dieren dat bewustzijn wel hebben (en dus wel een trauma kunnen oplopen van ongewenste penetratie), dan zullen ze nog niet het onderscheid kunnen maken tussen de "goedbedoelde" inseminatie- of opvoelarm van een DA of het "vieze" derde armpje van iemand met een rare seksuele voorkeur.
In beide gevallen zou het te zien zijn als een vorm van verkrachting. Alleen de bedoeling van de dader is anders, en daarom willen wíj (de maatschappij) de ene "dierenverkrachting" streng bestraffen, terwijl we voor de andere zelfs fiks betalen (als het rietje van de goede hengst afkomstig is).
KoudbloedKim schreef:Nja, laat maar..
Ik heb geen eens zin om verder in te gaan op de berichten van iemand die hier zo lichtvoetig over praat en denkt.
Ik hoop voor je dat jou nooit iets overkomt.
KoudbloedKim schreef:armlou schreef:Wat dacht je van de mensen die er onvrijwillig in betrokken worden?maar nogmaals, zoals mijn man zei:
een dier kan niet getuigen, dus moet het op heterdaad betrapt zijn
Die kunnen aangifte doen en getuigen..
die eigenlijk de dader op heterdaad betrappen!
KoudbloedKim schreef:armlou schreef:Wat dacht je van de mensen die er onvrijwillig in betrokken worden?maar nogmaals, zoals mijn man zei:
een dier kan niet getuigen, dus moet het op heterdaad betrapt zijn
Die kunnen aangifte doen en getuigen..
Vjestagirl schreef:Zolang je niet op heterdaad betrapt wordt kunnen ze niets doen. Dus als je er iemand bij betrekt en die doet aangifte dan kan dat wel, als iemand je het verteld dan niet...