Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Famke160301 schreef:@Evelienepien
Hoezo in de stad blijven wonen? Ook mensen die geboren en getogen zijn in een dorp vinden het niet fijn als ze hun oprit afrijden en meteen door een berg paardenstront moeten rijden. Als jij binnen de bebouwde kom zou wonen en mensen laten steeds hun hond uit voor/op jouw oprit, dan piep je wel anders. En ja WIJ vinden paardenpoep niet zo vies als hondenpoep, maar jij bepaalt dat niet voor een ander. Wees eens wat socialer.
Evelienepien schreef:Famke160301 schreef:@Evelienepien
Hoezo in de stad blijven wonen? Ook mensen die geboren en getogen zijn in een dorp vinden het niet fijn als ze hun oprit afrijden en meteen door een berg paardenstront moeten rijden. Als jij binnen de bebouwde kom zou wonen en mensen laten steeds hun hond uit voor/op jouw oprit, dan piep je wel anders. En ja WIJ vinden paardenpoep niet zo vies als hondenpoep, maar jij bepaalt dat niet voor een ander. Wees eens wat socialer.
Pardon? Ok, ik geef meteen toe dat ik de vergelijking met het artikel en dorp niet had mogen maken. Kwestie van verkeerd lezen. Het gaat over een grote stad, die een oplossing zoekt voor hun attractie met een probleem. Sorry, dat ik me mee liet slepen naar het dorp toe
Maar dat wil niet zeggen dat ik mijn mening herzie
. Zie mezelf echt niet met een zak / luier om gaan rijden.Maar ik bepaal idd niet voor een ander dat hondenpoep viezer is dan paardenpoep.
Dat is nl. wetenschappelijk bewezenPaardenpoep is nl 100% biologisch afbreekbaar, hondenpoep niet. 1 regenbui en paardenpoep is opgelost... Sorry maar kan dus het "wees een wat socialer" niet plaatsen in de context