Legendarisch overleden filmpaard te koop via veilinghuis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 12:35

Wat leuk om weer eens over Trigger te lezen! Heel jammer dat ze hem weg doen. Ken de filmpjes van vroeger, mocht altijd stiekum langer op blijven als kind als Trigger met Roy Rogers er op was (Trigger was toen al opgezet, maar dat wist ik toch niet :+ ). Hoop dat het paard na zoveel jaren bij een nieuw baasje de ster mag zijn! Wist trouwens niet dat Roy Rogers ook zijn andere dieren op had laten zetten. Ze zien er goed uit ondanks dat ze al zo lang hemelen. :j Het zadel en tuig hoort gewoon bij Trigger, dat moeten ze niet accepteren dat het apart verkocht zou worden. Misschien kunnen zijn vriendjes ook wel terecht bij de nieuwe eigenaar. :j

branki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 17:10

Ik ben hartstikke gek met mijn paarden en hond, maar moet er niet aan denken om ze opgezet in huis te hebben als ze dood zijn. dat lijkt met vreselijk. Je ziet ze elke dag, maar toch zijn ze er niet.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 11:29

branki schreef:
Je ziet ze elke dag, maar toch zijn ze er niet.

Dit heb je mooi verwoord. Moet er zelf ook niet aan denken maar als je het paard niet hebt gekend, maakt het misschien wat minder uit. Als je opgezet wild ziet is het soms echt heel mooi geprepareerd en soms vele malen minder mooi, vooral ogen, neus en oren. Dat is dan naar om te zien, maar als het "als echt" is, vind ik het niet erg om naar te kijken.
Vond het op zich wel een mooi gebaar van Roy Rogers om zijn dieren eeuwige roem te gunnen, nu maar hopen dat ze niet alsnog tot zaagsel verwerkt worden. Zou eeuwig zonde zijn. Dan mogen ze hem hier wel bij stal neer zetten. :j Omdat ze er best nog "echt" uit zien zou ik het mooi vinden als de verzameling paarden en hond compleet bleef. (sentiment :D ) :j Ik zie ergens niet in waarom ze er "kleingeld" van maken, ze kunnen die beesten toch gewoon ergens voor zich neer zetten? Of zit die familie echt diep in de schulden?

__Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 18:15

Cayenne schreef:
Die zou eigenlijk "op tour" gaan, maar die kan niet worden vervoerd omdat ie dan uit elkaar valt.

UIT ELKAAR?! zoals zombies? :')

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 11:32

Sisco4life

Re: Legendarisch overleden filmpaard te koop via veilinghuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 11:39

Pff...apart zeg. Wat moet je nou met een opgezet paard? Decoratie, nee dankje :P

Ben benieuwd wat de zender ermee gaat doen.

brighteyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 00:48

Wat een geld,hmm nu vraag ik mij af wat mijn gekregen items toen ik daar was waard zijn. :D
Nee ik zou nooit iets kunnen verkopen van hem.

Ik vind het zo erg voor hun dat alles verkocht is.

Over twee jaar wil ik met Gold naar amerika gaan om samen met hem langs het graf te rijden.
We beginnen dan in L.A en rijden dan samen naar applevalley.
Ik hoop dat het een rit word om nooit te vergeten.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 22:10

brighteyes schreef:
Wat een geld,hmm nu vraag ik mij af wat mijn gekregen items toen ik daar was waard zijn. :D
Nee ik zou nooit iets kunnen verkopen van hem.

Ik vind het zo erg voor hun dat alles verkocht is.

Over twee jaar wil ik met Gold naar amerika gaan om samen met hem langs het graf te rijden.
We beginnen dan in L.A en rijden dan samen naar applevalley.
Ik hoop dat het een rit word om nooit te vergeten.

Poeh dat is wel een gaaf avontuur zeg, maarw el een duur grapje even heen en weer vliegen met je paard.

brighteyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 03:09

Ja het is duur,maar daar spaar ik voor.
Dit is mijn Penny droom die ik als klein meisje al had.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 03:30

bijzonder, maar ik zou het persoonlijk nooit kopen..

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:40

brighteyes schreef:
Ja het is duur,maar daar spaar ik voor.
Dit is mijn Penny droom die ik als klein meisje al had.

Dan vind ik het helemaal gaaf dat je er voor gaat. Ik neem aan dat je wel verslag gaat doen tegen die tijd he :D