Christi schreef:Wat verschrikkelijk dat dit gebeurt is!! Maar een ongeluk zit in een klein hoekje en dat weet ik van veel te dichtbij.
Toen ik een jaar of 10 was waren mijn nichtje(11) en ik bij onze tante op bezoek. Aan het eind van hun straat was een park waar een paard stond. Wij gingen er altijd naar toe maar er was ons verboden in de wei te gaan..... Mijn nichtje dacht dat dat wel kon, want op de manege mocht dat ook als je je paard/pony moest halen. Helaas bleek dit lieve dier een dominante hengst te zijn. Mijn nichtje heeft een flinke klap op haar hoofd gehad van een voorbeen voorzien van ijzer en viel neer. Ze is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis met een schedelbreuk. Ze is 10 minuten bij geweest, net lang genoeg om een uitbrander te krijgen van haar vader. Ineens was ze weg, dood.
Ik hoop van harte dat dit meisje nog een toekomst staat te wachten met een voor haar leefbare manier. Ik duim dat meisje meer geluk mag hebben als mijn nichtje, dat ze maar weer snel kan buiten spelen.
@Nimber, heel veel sterkte gewenst voor jou en de familie van het meisje
Wow, heftig om dat zo dichtbij mee te maken! En extra heftig voor haar vader, dat het zo gelopen is
Beterschap voor dit meisje