Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niicole__ schreef:Krissie0 schreef:
Als je meer weet moet je dan de politie bellen of de Db?
Ik denk dan beide... Dan weet je zeker dat het ''doorkomt''..
Ben je ergens achter gekomen? Ik hoop dat, vooral voor dat arme veulen, die eigenaar moet gestraft worden
dowie schreef:
dowie schreef:Dit is allemaal speculeren !!. Bij een vriendin van mij in de buurt hadden ze een schaap in het kanaal gevonden ( aantal jaargeleden )
en die lag ook vast aan een touw.. Waarschijnlijk doen ze een klein sporen onderzoek want daar kunnen ze zoen ( hoefsporen BV) of het daar geeft gestaan !! als je het beesteje eruit haalt komt er een hoop water mee endergelijk en kan je deus 'bewijs' vernietigen ..
Hoogst waarschijnlijk is dat de reden dat het arme beestje vasst ligt.. ( alsnog laten we dat hopen )
Dat dier heeft daar sowieso niet staan grazen, er rijden daar auto's langs met 80km/h of sneller en de bermkant is niet echt iets waar je je dier neer wilt zetten om te begrazen, tenzij je natuurlijk ongelukken wilt... Janine1990 schreef:dowie schreef:Dit is allemaal speculeren !!. Bij een vriendin van mij in de buurt hadden ze een schaap in het kanaal gevonden ( aantal jaargeleden )
en die lag ook vast aan een touw.. Waarschijnlijk doen ze een klein sporen onderzoek want daar kunnen ze zoen ( hoefsporen BV) of het daar geeft gestaan !! als je het beesteje eruit haalt komt er een hoop water mee endergelijk en kan je deus 'bewijs' vernietigen ..
Hoogst waarschijnlijk is dat de reden dat het arme beestje vasst ligt.. ( alsnog laten we dat hopen )
Weinig speculatie aan wat Krissie0 zegt hoor...Dat dier heeft daar sowieso niet staan grazen, er rijden daar auto's langs met 80km/h of sneller en de bermkant is niet echt iets waar je je dier neer wilt zetten om te begrazen, tenzij je natuurlijk ongelukken wilt...
Janine1990 schreef:Was makkelijk te zien aan de foto's![]()
Woon in de buurt, kom er ook wel eens langs. Leuke weg om echt op te scheuren...
Je kon daar mooi kijken hoe hard ze gingen (zowel pony's als scooters )
is vanaf me telefoon ... Niemand weet nog hoe het zit en tsja laten we hopen dat het niet met opzet is geweest !! Dat paaltje zou waarschijnlijk zijn losgekomen door het gewicht van het veulen maar zo te merken is mijn menig niet gewenst omdat ik niet weet waar het is !! Zoals ik vanaf de foto's kan zien lijkt het er op dat het veulen is vastgelegd nadat het gevonden is !! Voor de duidelijkheid dit is niet aanvallend bedoeld ..
.. We weten allemaal nog niet hoe het zit !!