Edward Gal en Totilas grote publiekstrekkers op CHIO Aken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-10 23:22

Check de smiley :+ zo serieus was de eerste opmerking niet.
en dan moet je toch wat beter lezen, want er is gezegd dat Totilas toen voorlopig niet zou dekken, niet dat hij in z'n geheel niet zou gaan dekken, en zo zijn er nog wel een paar dingen die niet kloppen in je posts. De toon van je posts komt op z'n zachtst gezegd ook niet erg volwassen over, en dat kleurt je mening voor anderen des te meer.

Waarom neem je niet eens contact op met het team achter Totilas en Edward? Die willen je vast wel duidelijkheid verschaffen hoor. Het zijn best aardige mensen en dan weet je direct hoe de vork in de steel zit zonder erover te gaan speculeren :) Ze zitten overigens ook op bokt.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:24

deess schreef:
het gaat hier niet om vrijheid van meningsuiting of wie er gelijk heeft, het gaat er meer om dat er zo'n onaardige en negatieve toon in zit, plus rellerige dingen worden gezegd . ook al hebben ze in een eerder interview dingen gezegd, situatie's en mensen/dieren veranderen! en mensen mogen hun eerdere inzichten best aanpassen zonder leugenaars ,oplichters en uitbuiters whatever te zijn. wat een gezeur }:0 en gefundeerde kritiek of meningen mogen natuurlijk geuit worden,maar waarom afzeiken en afbranden als je de kans krijgt? dat is indd meer afgunst waarschijnlijk..en bijzonder onaardig ook al is het op internet. edward en de fam visser zullen zich vast niet druk maken om wat zeurders op bokt,maar ik schaam me er soms nogal voor. :( groetjes deess

Ik heb dat eerlijk gezegd ook nergens gelezen. Ik snap niet waar iedereen zo over valt eigenlijk?

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:26

Cayenne schreef:
en dan moet je toch wat beter lezen, want er is gezegd dat Totilas toen voorlopig niet zou dekken, niet dat hij in z'n geheel niet zou gaan dekken, en zo zijn er nog wel een paar dingen die niet kloppen in je posts. De toon van je posts komt op z'n zachtst gezegd ook niet erg volwassen over, en dat kleurt je mening voor anderen des te meer.

Waarom neem je niet eens contact op met het team achter Totilas en Edward? Die willen je vast wel duidelijkheid verschaffen hoor. Het zijn best aardige mensen en dan weet je direct hoe de vork in de steel zit zonder erover te gaan speculeren :) Ze zitten overigens ook op bokt.

Dat zeg ik haar nou ook al, neem contact op dan weet je het. :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:36

Cayenne schreef:

Edward Gal heeft gezegd dat hij niet zou sporten en dekken tegelijk. Daarna zei Kees Visser dat hij pas zou dekken NA Kentucky 2010. Als je dat gaat ontkennen dan stop ik echt helemaal met de discussie.... :)

Liedje: thanks! EINDELIJK iemand die leest...

Kijk, niemand hoeft het met me eens te zijn, maar leg me ook geen woorden in de mond aub.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-10 23:38

Er werd tijdens de persconferentie gezegd dat hij waarschijnlijk zou gaan dekken na Kentucky. Plannen kunnen echter veranderen, niets vreemds aan en er is altijd een slag om de arm gehouden :)
Je bent zelf degene die mensen continu woorden in de mond legt.

Nogmaals, waarom neem je zelf geen contact met de mensen achter Totilas op?
Dat voorkomt een hoop onduidelijkheden :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:42

Waar leg ik mensen woorden in de mond?
Als ik dat doe wijs me dan waar, dan bied ik daar mijn excuses voor aan want dat is absoluut niet de bedoeling.
Feit blijft dat Edward Gal letterlijk gezegd heeft (volgens jouw nieuwsbericht) dat sport en dekken niet samen zou gaan. Dus wat ze ook gezegd hebben: een van de twee is terug gekrabbeld. ;) Of Gal, of Visser. :) Dus mijn berichten zijn helemaal niet zo'n aanname. Slechts een opsomming van wat feiten.

Waarom zou ik contact op nemen? Hun reden interesseert me niet. Ze doen met hun paard en hun leven wat ze willen. :) De enige reden waarom ik nog reageer is omdat mensen mij persoonlijk aanvallen en zeggen dat ik lieg enz terwijl ik gewoon dingen uit nieuws haal en dan uit dat ik mijn twijfels heb over hun uitspraken. En die mag ik IMO gewoon hebben zonder daarvoor eerst toestemming te vragen aan bokt.nl of de Fam. Visser/Gal. Ik ga dus ook niet pikken dat mensen dan zo gaan reageren op me.

Storm

Re: Edward Gal en Totilas grote publiekstrekkers op CHIO Aken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 00:01

Moderatoropmerking:
Ik denk dat dit welles-nietes spelletje weinig zin heeft hier. Zullen we het gezellig houden allemaal :) Bedankt!

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 01:22

Ayasha schreef:
deess schreef:
afgelopen weekend rotterdam. over 3 week aken.poeh zeg,wat zwaar :+ de meeste landelijke ruiters gaan bijna elk weekend of om het weekend op wedstrijd ;) wedstrijd ritme houden nu tot aan kentucky is erg belangrijk hoor 8-) niet doen of dit paard overwerkt wordt of overvraagd, hij wordt echt geweldig goed gemanaged +:)+
vind ik dan :o groetjes deess

Hij ging ook vooraaaaaal niet dekken... Ze gingen het vooraaaaaaaal rustig aan doen... Maar hij dekt wel en is er elke wedstrijd opnieuw. :+ Overwerkt? Nee waarschijnlijk nog niet anders zou die wel er tegen in komen. Maar rustig aan doen noem ik dat ook niet. Ga dan niet zeiken dat je rustig aan doet met dat paard en zeg dat je het geld dat er in zit, eruit haalt maar dat je wel rekening houd met het dier. :+ Schijnheilig gelul is dat "rustig aan doen". Zeg gewoon waar 't op staat, ze houden 'm heel omdat ie zo 't meeste op brengt. :+ Nie meer of minder.

Denk dat een meerdaagse GP wedstrijd overigens wel wat anders is dan een landelijk wedstrijdje waar je met geluk 2 proefjes rijd. :+

Ben je jaloers }> Lijkt er wel op

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 07:22

En trouwens Ayasha als er hier eentje een draaikont is dan ben jij het wel.
En geen wonder dat de mensen jou hier zo aanvallen want erg vriendelijk waren je posten niet.
En ik snap niet waar je je zo druk om maakt. Het is jouw paard niet en zo te zien aan Totitlas heeft hij nergens last van en heel veel plezier in het werk.
En ik weet zeker dat ze erg zuinig op hem zijn.
Ik wens ze heel veel succes in Aken :D

Mo0wtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 09:46

Allemachtig zeg waar maak je je druk om Ayasha...
Bel het team achter totilas op en je weet precies hoe de vork in de steel zit ;)

Maar hoe je hier nu reageert is belachelijk zeg..

Nienketje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 10:27

Wat is het toch altijd weer fijn dat sommige mensen off-topic kunnen gaan :+ . De mensen rondom Totilas weten heus wel wat ze doen, en wat er in het verleden gezegd is dat is toen gezegd. Er is niks zo verandelijk als de mens en het weer. :D

Ben benieuwd naar zijn prestaties die hij in Aken neer gaat zetten, zal een leuke wedstrijd worden in een uitverkocht stadion.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 10:30

Ayasha schreef:
deess schreef:
afgelopen weekend rotterdam. over 3 week aken.poeh zeg,wat zwaar :+ de meeste landelijke ruiters gaan bijna elk weekend of om het weekend op wedstrijd ;) wedstrijd ritme houden nu tot aan kentucky is erg belangrijk hoor 8-) niet doen of dit paard overwerkt wordt of overvraagd, hij wordt echt geweldig goed gemanaged +:)+
vind ik dan :o groetjes deess

Hij ging ook vooraaaaaal niet dekken... Ze gingen het vooraaaaaaaal rustig aan doen... Maar hij dekt wel en is er elke wedstrijd opnieuw. :+ Overwerkt? Nee waarschijnlijk nog niet anders zou die wel er tegen in komen. Maar rustig aan doen noem ik dat ook niet. Ga dan niet zeiken dat je rustig aan doet met dat paard en zeg dat je het geld dat er in zit, eruit haalt maar dat je wel rekening houd met het dier. :+ Schijnheilig gelul is dat "rustig aan doen". Zeg gewoon waar 't op staat, ze houden 'm heel omdat ie zo 't meeste op brengt. :+ Nie meer of minder.

Denk dat een meerdaagse GP wedstrijd overigens wel wat anders is dan een landelijk wedstrijdje waar je met geluk 2 proefjes rijd. :+

Wat een complete onzin }:0

Dit krijg je dus als je teveel afgaat op de info van bokt :Y)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 12:22

bonnefooi schreef:
Ben je jaloers }> Lijkt er wel op

Ja, zeker... jouw gebrek aan leeskunsten zullen vooral door mijn jaloezie zijn.
Maar gelukkig kan ik in tegenstelling tot sommige anderen wel nog fatsoenlijk in gaan op posts ipv deze persoonlijke onzin omdat er verder geen argumenten bedacht kunnen worden. :+

bonnefooi schreef:
En trouwens Ayasha als er hier eentje een draaikont is dan ben jij het wel.
En geen wonder dat de mensen jou hier zo aanvallen want erg vriendelijk waren je posten niet.
En ik snap niet waar je je zo druk om maakt. Het is jouw paard niet en zo te zien aan Totitlas heeft hij nergens last van en heel veel plezier in het werk.
En ik weet zeker dat ze erg zuinig op hem zijn.
Ik wens ze heel veel succes in Aken :D

Lees mijn berichten fatsoenlijk dan zou je zien dat ik ook absoluut niet betwijfel dat hij goed behandeld wordt.

Mo0wtjee schreef:
Allemachtig zeg waar maak je je druk om Ayasha...
Bel het team achter totilas op en je weet precies hoe de vork in de steel zit ;)

Maar hoe je hier nu reageert is belachelijk zeg..

Nergens om, ik zeg mijn mening, ik vraag me eerder af waar alle anderen zich zo druk in maken dat ze alleen maar in het topic moeten komen om persoonlijk aan te vallen en verder niets.... Wie maakt zich dan belachelijk? :+
Ik beweer nergens precies te weten hoe de vork in de steel zit, ik zet overal rustig bij dat ik af ga op bokt-nieuws, dus ook voor jou: lees fatsoenlijk.

sporter schreef:
Wat een complete onzin }:0

Dit krijg je dus als je teveel afgaat op de info van bokt :Y)

En dit als je niet eens de moeite doet om de hele discussie te lezen :+

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 12:24

Jawel, maar er staat in de hele discussie weinig nuttigs.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 12:27

Dan zou je ook rustig lezen dat ik het enkel heb over wat ze zeggen. Over hun verzorging en omgang met dat dier heb ik geen slecht woord gezegd dus ik snap niet waarom iedereen constant die mensen gaat verdedigen dat ze hem echt wel goed verzorgen enz terwijl ik daar helemaal geen twijfel over uit spreek. Ik heb het puur over het principe dat ze niet bijzonder standvastig zijn en daar kan je gewoon niet omheen gezien de dingen die ik op noem. Dus onzin? Tja je kan het niet met me eens zijn of zeggen "ik vind van niet" maar om het nu onzin te noemen is ook weer zo iets. :') Dat anderen daar niets van zeggen maakt me niet uit maar wel dat ik daar dan kennelijk niets over mag zeggen... :+ Is iets wat me opvalt maar zo snel het over Totilas gaat wordt alles zo ontzettend snel in het negatieve getrokken en stopt men met lezen en gaat men er dan iets van maken dat toevallig beter uit komt. Als men gewoon zou lezen wat er staat dan zou men zien dat er zelfs letterlijk staat dat ik niet twijfel aan hun omgang met hem. Dat ik het goed vind dat ze hem als paard behandelen en niet als porseleinen popje. :+ Snap echt jullie probleem niet eerlijk gezegd.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 26-06-10 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 12:28

Wat een ontzettend lekker dier blijft Totilas toch! Die blik is altijd zo helder. Geweldig, toch echt een van mijn favoriete paarden om te zien! <3

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 12:40

Ayasha schreef:
Dan zou je ook rustig lezen dat ik het enkel heb over wat ze zeggen. Over hun verzorging en omgang met dat dier heb ik geen slecht woord gezegd dus ik snap niet waarom iedereen constant die mensen gaat verdedigen dat ze hem echt wel goed verzorgen enz terwijl ik daar helemaal geen twijfel over uit spreek. Ik heb het puur over het principe dat ze niet bijzonder standvastig zijn en daar kan je gewoon niet omheen gezien de dingen die ik op noem. Dus onzin? Tja je kan het niet met me eens zijn of zeggen "ik vind van niet" maar om het nu onzin te noemen is ook weer zo iets. :') Dat anderen daar niets van zeggen maakt me niet uit maar wel dat ik daar dan kennelijk niets over mag zeggen... :+ Is iets wat me opvalt maar zo snel het over Totilas gaat wordt alles zo ontzettend snel in het negatieve getrokken en stopt men met lezen en gaat men er dan iets van maken dat toevallig beter uit komt. Als men gewoon zou lezen wat er staat dan zou men zien dat er zelfs letterlijk staat dat ik niet twijfel aan hun omgang met hem. Dat ik het goed vind dat ze hem als paard behandelen en niet als porseleinen popje. :+ Snap echt jullie probleem niet eerlijk gezegd.

Ik snap jou probleem niet aangezien jij zegt dat je geen probleem hebt snap ik jou opmerking niet. :+
Zijn ze jou verantwoording schuldig of ze wel of niet gaan dekken? Ik denk het niet. Mensen die een plan maken en zich daar no matter what stug aan vast houden zonder verder om zich heen te kijken zijn kortzichtig imo. Het hele spelletje van een paard goed managen is een plan maken kijken hoe het loopt en daar aanpassingen op maken.
Het enige waar jij over loopt te zeuren is dat ze eerst A zeggen en nu B zeggen, zo gaat dat nu eenmaal en vroeg of laat doet iedereen dat een keertje.
Verder kom je elke keer aan met verhalen die op bokt staan. Het nieuwsteam doet ongetwijfeld goed zijn best maar ook die krijgen wel eens halve waarheden te horen ipv hele.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 12:42

sporter schreef:
Ik snap jou probleem niet aangezien jij zegt dat je geen probleem hebt snap ik jou opmerking niet. :+
Zijn ze jou verantwoording schuldig of ze wel of niet gaan dekken? Ik denk het niet. Mensen die een plan maken en zich daar no matter what stug aan vast houden zonder verder om zich heen te kijken zijn kortzichtig imo. Het hele spelletje van een paard goed managen is een plan maken kijken hoe het loopt en daar aanpassingen op maken.
Het enige waar jij over loopt te zeuren is dat ze eerst A zeggen en nu B zeggen, zo gaat dat nu eenmaal en vroeg of laat doet iedereen dat een keertje.
Verder kom je elke keer aan met verhalen die op bokt staan. Het nieuwsteam doet ongetwijfeld goed zijn best maar ook die krijgen wel eens halve waarheden te horen ipv hele.

Waar zeg ik dat ze me verantwoording schuldig zijn? Quote dat eens?

Tuurlijk veranderen mensen wel eens van gedachten, mij gaat het er enkel omdat zij het nogal vaak doen. Dat is verder hun probleem hoor, valt me gewoon op. Maar dat mensen dan zo achterlijk moeten gaan reageren op me, dat vind ik inderdaad erg jammer. (en nu heb ik het niet over jou want jij blijft heel netjes. )

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 12:55

Ayasha schreef:
sporter schreef:

Waar zeg ik dat ze me verantwoording schuldig zijn? Quote dat eens?

Tuurlijk veranderen mensen wel eens van gedachten, mij gaat het er enkel omdat zij het nogal vaak doen. Dat is verder hun probleem hoor, valt me gewoon op. Maar dat mensen dan zo achterlijk moeten gaan reageren op me, dat vind ik inderdaad erg jammer. (en nu heb ik het niet over jou want jij blijft heel netjes. )

Dat heb je nergens gezegt, daarom was het een vraag en geen opmerking.
Ik snap niet dat je er zo'n punt van maakt dat ze af en toe van mening veranderen.
En dat mensen zo reageren tjah het is natuurlijk wel de publieks lieveling :Y)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 12:58

Dat zijn ze dus niet, daar gaat het me ook allemaal niet om, ze zullen vast wel weten wat ze doen met dat paard. Mij gaat het enkel om het principe. Ik houd nu eenmaal van mensen die weten wat ze willen.. Ben niet zo van de twijfelaars...

Al was het de koning van China, dan nog hebben ze zo niet te reageren... Zeker niet op eigen verzonnen berichten. :+ Want de helft heeft mijn berichten niet eens gelezen toen ze reageerden gezien de "ze verzorgen hem echt wel goed hoor" verdedigingen. :')

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 13:03

Ayasha schreef:
Dat zijn ze dus niet, daar gaat het me ook allemaal niet om, ze zullen vast wel weten wat ze doen met dat paard. Mij gaat het enkel om het principe. Ik houd nu eenmaal van mensen die weten wat ze willen.. Ben niet zo van de twijfelaars...

Al was het de koning van China, dan nog hebben ze zo niet te reageren... Zeker niet op eigen verzonnen berichten. :+ Want de helft heeft mijn berichten niet eens gelezen toen ze reageerden gezien de "ze verzorgen hem echt wel goed hoor" verdedigingen. :')

Het heeft helemaal niks met twijfelen te maken.
Dus iedereen die zijn plan aan past twijfeld? inmiddels zijn we weer een tijd verder weet jij veel wat er allemaal gebeurd is in die tijd en waarom ze van gedachten veranderd zijn.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 13:03

Als je dat om de twee maanden doet dan begin ik te denken dat je twijfelt, net als het om zoveel geld gaat en om een paard als Totilas. :)

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 13:06

Al de berichten die jij gelezen hebt Ayasha heb ik ook gelezen.
Alleen ik hecht er niet zoveel waarde aan als jij kennelijk doet.
Na Kentucky is het dekseizoen afgelopen en dat hebben een heleboel fokkers
goed begrepen, vandaar dat Totilas eerder de dekdienst is ingegaan.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 13:07

Ayasha schreef:
Als je dat om de twee maanden doet dan begin ik te denken dat je twijfelt, net als het om zoveel geld gaat en om een paard als Totilas. :)

Ja dat kan natuurlijk, dat is jou mening.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 13:09

Ulissa schreef:
Al de berichten die jij gelezen hebt Ayasha heb ik ook gelezen.
Alleen ik hecht er niet zoveel waarde aan als jij kennelijk doet.
Na Kentucky is het dekseizoen afgelopen en dat hebben een heleboel fokkers
goed begrepen, vandaar dat Totilas eerder de dekdienst is ingegaan.

En daar gaat het me dus helemaal niet om, wanneer ze hem laten fokken enz interesseert me allemaal niet. Ben zelfs benieuwd naar zijn nakomelingen.

sporter: inderdaad. :) maar fijn dat je er op zo'n manier mee om gaat! :)