Gelukkig liet ze zich wel opvoeden en is het niet meer nodig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JessAndHope schreef:Je bedoeld nog nooit NIET opgelost.... (foutje, verkeerd gelezen, laat maar!)
Jah duuh, ik snap dat het juiste gedaan moet worden, maar wát is dat juiste?
Daar moet je dus achter zien te komen en dat kan alleen door proberen proberen en proberen. En dan ook nog eens zien te voorkomen dat ze juist dieper in dr probleem wegzakt door al die mensen
Th0mas schreef:Ik vind een beetje lang duren, HE is pas in september. Ik zou niet al die tijd met een probleempaard rondlopen...
ojele schreef:Voor alle mensen met een trailerprobleem, ik had er een! Vorig jaar ben ik geholpen op Horse Event. Enorm vechten voor de trailer. Was al op auto's gevallen, hoofd open, enz, enz. ik was enorm zenuwachtig toen Annemarie kwam om hem op te halen. Er was zoveel gebeurd!. Ze vertelde me exact wat ze ging doen. Dat ze het dier niet ging trainen, maar zou doen wat nodig was om hem rustig opd e trailer te krijgen. ghet duurde exact 5 minuten. In alle rust. echte professionals dus. ze hebben daar zo hun handigheidjes voor. Na horse Event kreeg ik nog een training. Soms weigert mijn paard nog wel eens, maar ik weet nu hoe ik het op moet lossen! Het werd mij al snel duidelijk dat ik ook veel moest leren! Altijd doen dus!
Ik ben daarna nog een aantal keren geweest en heb ze zien werken met extreme rijproblemen. Geweldig om te zien. En ook hoe open ze zijn wat wel en niet lukt of kan. Toppers dus!