Dat ga ik de volgende keer ook doen!
Word het stemmen ook een stuk leuker van

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maaikies schreef:Das een veel leukere manier dan hoe ik heb gestemd!
Wat een mooie haflinger staat er op dat filmpje zeg
Indra Indra
Er staat alleen een verkeerde naam onder bij het filmpje. Dat is Natalie Luigs en niet Jolanda Visser.
tamoreliefje schreef:Ik wil niet oudbollig overkomen maar ik zou het perfect vinden moesten we terug te paard naar winkel of zo kunnen gaan. Zou toch geweldig zijn
Clovertje schreef:tamoreliefje schreef:Ik wil niet oudbollig overkomen maar ik zou het perfect vinden moesten we terug te paard naar winkel of zo kunnen gaan. Zou toch geweldig zijn
Ik woon in Zweden en hier vlakbij kan je elke week een man met paard en wagen tegenkomen. 1 keer in de week komt hij uit een heeel klein dorpje in het bos naar de stad om boodschapjes te doen, hij rijd gewoon mee op de rijbaan voor auto's, paardje staat netjes te wachten buiten en dan rijd hij op zijn gemakje terug. Ik neem aan dat als er gestemd gaat worden, hij ook met paard en wagen komt, voor hem niets bijzonders. Hij heeft geen eens een auto. Een stapje terug in de tijd, alhoewel hij een heel modern wagentje heeft met remlichten enz. (ik heb er ooit een kijkje in mogen nemen toen ik bij hem was) Nou moet ik wel zeggen dat het Zweedse verkeer een stukje relaxder is dan in NL, dus ik weet niet of ik dit in NL zou wagen......