Bren79 schreef:
lopen hier meerdere hengsten bij elkaar?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Bren79 schreef:
Maar dat is er toch maar 1? (hengst), of tel ik verkeerd
CindyUniek schreef:@nyckle, hahaha ja dat snap ik
alleen heb je daar al gauw genoeg ruimte voor en staan die nog veel dichter bij de natuur vaak
dure sporthengsten niet meer en ik vraag me ook af wat het nut er van is om dat nu nog te willen
niemand zit te wachten op blessures of flinke knokpartijen, want in NL is alles haast te klein of kunnen er maar zo merries langswandelen oid
natuurlijk zou het mooi zijn als het her en der wél gedaan zou worden, maar meestal houdt het na hun 3e toch echt op...
Urielle schreef:alvaro schreef:Veel is een kwestie van opvoeden
En hoe had je dat in gedachten, vanaf de omheining roepen 'Storm, pas op he! Fury, stop ermee!'?
Of er tussenspringen met je longeerzweep in de aanslag, ze uit elkaar jagen en dan zoeken ze elkaar NIET 5 meter verderop weer op om verder te gaan met knokken?
CindyUniek schreef:@ayasha, als er 1 is voor natuurlijk paarden houden ben ik het wel, mijn paarden lopen allemaal 24/7 buiten met een grote stal tot beschikking en onbeperkt hooi, maar ik denk niet dat je kan/mag verwachten dat hengsten die hoog in de sport lopen, of mega veel geld waard zijn, dat je die maar met z'n allen op een landje gooit! dat kan gewoon niet meer
daar gaat veel te veel geld in om