Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siamsmeesje schreef:Beseft iedere voorstander van de PvdD hier wel, dat de PvdD als uiteindelijke doelstelling heeft het houden van dieren te verbieden? In welke vorm en op welke manier dan ook....
Dan kan je je leuke pony/paard dus ook verder wel vergeten....
Dat alleen lijkt mij al reden genoeg om vooral niet op ze te stemmen, als je tenminste nog lang wilt genieten.
Janine1990 schreef:nuka schreef:ze moeten bij mij ook geen vinger afsnijden zonder verdoving hoor (liever helemaal niet)
maar ben toch echt voor verdoving.
heb ook wel eens gezien hoe ze een puppy coupeerden (toen het nog mocht)
afschuwlijk, en dat alleen omdat WIJ dat willen (heb gelijk mijn eigen puppy ver bij de dierenarts weggehouden en die heeft een heel leuk kwispelstaartje!), vind het met dit het zelfde, wij willen geen stinkvlees dus laten we ze maar pijn lijden, mij niet gezien
Moet je eens op boerderij.nl zoeken over castreren van biggen.
Stond vorig jaar eens een heel artikel in over een boer, hoe verschrikkelijk hij het vond om ze te castreren. In verband met hun welzijn... Blauw aanlopen door paniek e.d. Geestelijk is het zwaarder voor die jonkies dan lichamelijk... Omdat ze zo jong zijn hebben ze nog geen idee wat er met ze gebeurd en raken ze in paniek... En goed ook....
Janine1990 schreef:Ik heb nog nooit stinkend vlees geroken, hoe ruikt dat dan? Ben ik erg nieuwsgierig naar...
stoffel schreef:inderdaad weinig politiek inzicht
Bonnieknol schreef:poeh zeg iedereen gaat nu afgeven op de pvdd, wat vinden andere partijen eigenlijk van dat bijvoeren. Hebben die het er sowieso wel over? of wordt het niet eens belangrijk gevonden over te hebben...
Janine1990 schreef:Bonnieknol schreef:poeh zeg iedereen gaat nu afgeven op de pvdd, wat vinden andere partijen eigenlijk van dat bijvoeren. Hebben die het er sowieso wel over? of wordt het niet eens belangrijk gevonden over te hebben...
Ja hoor, er is een poosje geleden een spoeddebat over geweest. Staat ongetwijfeld tussen de gerelateerde nieuws-items... Dussss....
Ohja, nog even iets over de stemwijzer. M'n moeder vertelde vanochtend dat ze bij Edwin Evers op 538 alledrie de stemwijzer hebben gedaan. En bij alledrie kwam er PvdD uit. Mijn conclusie: Ze zetten in hun standpunten wat het volk wil, en gaan in de kamer zitten voor de dieren. Nou sorry, dát is misleidend...