Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pietsie schreef:ik hen anderhalve maand geleden men. Fokker gesproken en op mijn vraag hoe het met p&p was antwoorde hij....erg slecht ,bij de kogel helemaal kapot ,kan nooit meer de ring in.
Toen vroeg ik ...en voor de dekdienst ? Toen zei hij....hij is zo kapot dat hij waarschijnlijk niet eens meer kan springen op de bok.
HouvanPonys schreef:He, wat sneu dat het op zo'n manier moet.. hoop dat hij goed terecht komt, bij iemand waar hij oud kan worden.. (als ze hem kunnen betalen)
Yvette10 schreef:Begrijp ik nu dat de Fam.Fokker dan de rechtzaak heeft verloren tegen Fam.v.d. Pasch?
P&P is door iedereen gebruikt en verdient geen onzekere toekomst meer.
Monica24 schreef:KiWiKo schreef:ik hoop dat er een bekende nederlandse paardeneigenaar een bod doet op dat dier en hem zo een waardig afscheid geeft
Of 1 van de dames die er zo giga veel mee gewonnen hebben!
Monica24 schreef:KiWiKo schreef:ik hoop dat er een bekende nederlandse paardeneigenaar een bod doet op dat dier en hem zo een waardig afscheid geeft
Of 1 van de dames die er zo giga veel mee gewonnen hebben!
Monica24 schreef:Yvette10 schreef:Begrijp ik nu dat de Fam.Fokker dan de rechtzaak heeft verloren tegen Fam.v.d. Pasch?
Nee, ws moet R. Pasch nu 160.000 euro terug betalen aan de familie Fokker, en dat heeft ze niet, vandaar de verkoop? De fam Fokker heeft gelijk gekregen.
Ben het met je eens dat zeker hij een goede oude dag verdient. Las elders op bokt dat iemand hem wel wilde als leerpony voor haar dochter (niet voor wedstrijden), dat risico ga je nu dus lopen. Echt zielig, dat beestje moet gewoon lekker de wei in en meer niet.
Monica24 schreef:Yvette10 schreef:Begrijp ik nu dat de Fam.Fokker dan de rechtzaak heeft verloren tegen Fam.v.d. Pasch?
Nee, ws moet R. Pasch nu 160.000 euro terug betalen aan de familie Fokker, en dat heeft ze niet, vandaar de verkoop? De fam Fokker heeft gelijk gekregen.
Ben het met je eens dat zeker hij een goede oude dag verdient. Las elders op bokt dat iemand hem wel wilde als leerpony voor haar dochter (niet voor wedstrijden), dat risico ga je nu dus lopen. Echt zielig, dat beestje moet gewoon lekker de wei in en meer niet.