Psydoxy schreef:kleinvosje schreef:Mijn trailer is gisteren op het genoemde concours onderzocht! Ik had het al in de planning staan een keer te laten doen, maar dat hoeft nu dus niet meer! Ik ben blij om te weten dat ik een prima trailer heb, zonder enig mankement!
Kunnen ze dat niet bij ieder concours doen.... gratis controle
Mijn idee! En langs de weg mogen de controle`s ook nog wat strenger worden. Gelukkig komt de controle op de juiste papieren al lekker op gang, maar ik ken toch nog wel een paar "collega" paardentaxi rijders die met een trailer van 20 jaar rondtuffen. Onder de mom van hobby matig, maar ondertussen een gewone prijs rekenen.En dan ook nog aanbiedingen doen naar het buitenland, en dat zonder de juiste papieren! En op zich is dat niet erg, maar het wordt wel heel verleidelijk voor mensen om voor iets goedkoper een vervoerder te nemen die met oude krakzooi aan het rijden is. Heel vaak wordt er namelijk gedacht, ach er ligt een nieuwe bodem in, maar een trailer hangt nog wel van meer dingen aan elkaar dan een nieuwe bodem. En dan kan dat goedkoop ineens wel heel erg duurkoop worden..