Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruceandnoon schreef:Houden van is ook loslaten.. Wat een liefde voor dit paard spreekt hier uit . Ze zet haar eigen sportieve carriere op een zijspoor voor dit paard. Kippenvel krijg ik na het lezen van dit bericht.
s0173957 schreef:Langs de ene kant idd knap van haar om nhet paard dit te gunne, langs de andere kant, Nartan is 15, als ze er nog iets aan wou verdienen was het nu wel de moment.
Maar ik heb haar altijd heel graag zien rijden met haar grote vriendelijke reus! Zonde dat ze geen Belgische is
FloortjeS schreef:Gelijk heeft ze om Nartan te verkopen maar de echte reden is natuurlijk het geld. Het paard is inmiddels 15 jaar en op zijn hoogtepunt. Ik vind het dus heel begrijpelijk dat ze hem nu verkoopt. Een teamplaats zit er niet in voor deze combinatie. Maar er wordt hier ook wel wat geromantiseert gereageert. Nartan weet echt niet of dat hij een wedstrijd in Aken loopt of in het Olympisch stadion. Het is Jeanet zelf die het tof vind om haar paard op de olympiade te zien. Maar dat is de echte reden voor verkoop natuurlijk niet alhoewel het wel leuk geschreven staat. De reden is geld en niet meer en niet minder.
Ook ik zag ze graag op de wedstrijden verschijnen en vind het oprecht jammer dat hier een einde aan gekomen is.
petraaken schreef:s0173957 schreef:Langs de ene kant idd knap van haar om nhet paard dit te gunne, langs de andere kant, Nartan is 15, als ze er nog iets aan wou verdienen was het nu wel de moment.
Maar ik heb haar altijd heel graag zien rijden met haar grote vriendelijke reus! Zonde dat ze geen Belgische is
Het heeft mij altijd wat verbaasd dat ze nooit Belgische is geworden zoals Jos Lansink heeft gedaan. Met Jeannette zou België veel meer kans maken om deel te nemen aan de grote tornooien maar misschien vind ze zichzelf al te ver gevorderd in leeftijd om daar nog die hele bureaucratisch rompslomp te doorstaan.
sans6 schreef:niets anders dan respect voor deze beslissing. Je zelf zo wegcijferen voor je paard.... knap hoor!
Helemaal wetende dat ze geen opvolger klaar heeft staan.
Tavanta schreef:FloortjeS schreef:Gelijk heeft ze om Nartan te verkopen maar de echte reden is natuurlijk het geld. Het paard is inmiddels 15 jaar en op zijn hoogtepunt. Ik vind het dus heel begrijpelijk dat ze hem nu verkoopt. Een teamplaats zit er niet in voor deze combinatie. Maar er wordt hier ook wel wat geromantiseert gereageert. Nartan weet echt niet of dat hij een wedstrijd in Aken loopt of in het Olympisch stadion. Het is Jeanet zelf die het tof vind om haar paard op de olympiade te zien. Maar dat is de echte reden voor verkoop natuurlijk niet alhoewel het wel leuk geschreven staat. De reden is geld en niet meer en niet minder.
Ook ik zag ze graag op de wedstrijden verschijnen en vind het oprecht jammer dat hier een einde aan gekomen is.
Mijn gedachten, en hier geef ik haar ook gelijk in hoor!
Desondanks geloof ik best dat het zeer doet....