Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marsmars schreef:Ik ben van mening dat je een paard dit gewoon aan kan leren, mits je er vertouwen in hebt en geduld hebt. Alleen het geduld ontbreekt vaak bij vele ruiters, waardoor er al snel naar makkelijker alternatieven wordt gegrepen, omdat dat in hun ogen een sneller resultaat geeft. Daardoor zullen velen deze manier van rijden ook niet/nooit kunnen.
marsmars schreef:Ach zet iets een emotioneel filmpje op bokt en iedereen doet net of die aan het janken is achter de computer.
Iedereen kan nog wat leren, en dan sluit ik mezelf zeker niet uit. Maar iedereen rijdt anders en iedereen probeert het op zijn of haar manier het beste te doen. En bokt ziet over het algemeen mensen die zo kunnen rijden als haar heilig. Ik vind dit ook gewoon een vorm van rijden, iets wat je je paard ook aan leert, net als western, engels, grondwerk of wat dan ook. Ik vind het dus niet uitzonderlijk knap wat ze doet. Maja, das mijn mening.
marsmars schreef:Ach zet iets een emotioneel filmpje op bokt en iedereen doet net of die aan het janken is achter de computer.
Iedereen kan nog wat leren, en dan sluit ik mezelf zeker niet uit. Maar iedereen rijdt anders en iedereen probeert het op zijn of haar manier het beste te doen. En bokt ziet over het algemeen mensen die zo kunnen rijden als haar heilig. Ik vind dit ook gewoon een vorm van rijden, iets wat je je paard ook aan leert, net als western, engels, grondwerk of wat dan ook. Ik vind het dus niet uitzonderlijk knap wat ze doet. Maja, das mijn mening.
marsmars schreef:Waarschijnlijk kan een Anky, Edward, etc dit idd niet, maar waarschijnlijk hebben ze daar ook geen behoefte aan. Zij hebben een andere basis. Net als ik overigens.
marsmars schreef:En als mensen hierom willen janken, snotteren, etc. prima, maar ik geloof niet dat iedereen dat daadwerkelijk doet. Volgens mij typt de helft van bokt dat alleen maar om te zeggen hoe mooi ze het wel niet vinden.
marsmars schreef:Daar heb je dan misschien gelijk in dat het niet aan mij is om daarover te oordelen, kan het me alleen niet voorstellen. Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat hier iemand bij zit die niet heeft zitten janken, maar dat wel heeft getypt.