_Nann_ schreef:magnificent schreef:heb medelijden met de steward die de top ruiter op zijn gedrag mag gaan aanspreken
IK eigenlijk ook wel... ik vraag me af hoe bepaalde mensen daarop zouden reageren....
'FEI zoekt nieuwe stewards'.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nann_ schreef:NHP schreef:Veel moed en sterkte aan de stewards!
Laat je niet op de kop zitten en pak ze! hahaha sorry maar hoop echt dat dit gaat werken......
haha dan moeten ze eerst nieuwe stewards vinden die het aandurven![]()
nombrado schreef:sporter schreef:Die bewijzen zou ik graag zien. En dan niet een flut onderzoekje van 1 of andere dieren extremist.
de inleiding van dit topic goed lezen, met alle links erbij
dr Gerd Heuschmann????? is dat een dieren extremist?
horseyfries schreef:Moet jij ook even goed lezen, Gerd Heuschmann was één van de mensen die meegewerkt heeft aan het tot stand komen
van deze plaatjes..... Hij is ondertussen wat teruggekomen op zijn extreme mening, nu zijn volgelingen nog....
nombrado schreef:monya schreef:Grappig dat het achterbeen gebruik ook leuk in kaart lijkt gebracht hiermee.
haha, ja, viel mij ook al op, op plaatje 1 (van die 3 naast elkaar )
2 achterbeentjes in de lucht, en 1 voorbeen aan de grond
geen idee waar dit in de FEI reglementen staan, dat dit getoond moet worden.
nombrado schreef:horseyfries schreef:Moet jij ook even goed lezen, Gerd Heuschmann was één van de mensen die meegewerkt heeft aan het tot stand komen
van deze plaatjes..... Hij is ondertussen wat teruggekomen op zijn extreme mening, nu zijn volgelingen nog....
klopt
echter als hij het volgens eigen visie zal moeten laten doorgaan.
kan 99 % van de top naar huis![]()
dan blijft er weinig van over "de wedstrijdsport"
Persoonlijk vind ik het nodig tijd voor een afsplitsing.
Allereerst instructie en jury opnieuw opleiden
dan volgens deze principes jureren
dan ben je vervolgens 10 jaar verder zo ongeveer.
waar is de tijd gebleven dat je een tik op je vingers kreeg als je paard achter de loodlijn liep?
ik zie nu niet anders meer
zijn alleen met het hoofd en het "aan de teugel" lopen bezig, terwijl niemand of nauwelijks iemand zich realiseert dat een juiste aanleuning wel eens van achteruit komt?????
horseyfries schreef:Ben heel benieuwd waar jij dit ziet? Ik zie alleen wat tekst door een hoef heenstaan die nog altijd parallel
loopt met de voorhoef.
horseyfries schreef:Als ik in zijn video "dressuur onder vuur" het "voorbeeld" zie van hoe het moet, daar wordt ik nou ook niet echt blij van.....
Een juiste aanleuning kan alleen van achter naar voren door het paard gaan als een paard nageeflijk en over de rug loopt, dat ga je net zo min bereiken door alle paarden eerst heerlijk met de neus in de wind te laten lopen dus in dat opzicht is de gulden middenweg nog altijd de beste en is té hoog net zo slecht als té diep.