Ach ja onze super vosje! Vroeger wel een beetje een mopperkont geworden na al die manege lessen, maar geweldig hoe Karin en haar dochters haar hebben opgevangen!
nobody05
Geplaatst: 11-05-10 18:12
wouw voor 40 jaar nog best een leuk paardje ook =D geweldig gefeliciflapstaart vosje!! en nog vele jaartjes erbij!!
Lente77
Geplaatst: 11-05-10 18:29
Vosje overtroeft volgens mij de gemiddelde boktleeftijd Nu nog hengstig trouwens?! Die denkt volgens mij zelf ook nog dat ze een jaar of 15 is en zo ziet ze er ook best nog wel uit. Een goed teken in ieder geval en ik wens Vosje en degenen die haar mogen rijden en haar verzorgen nog jaren veel plezier samen.
We hopen allemaal dat ons paard op zo'n manier oud mag worden. Ze ziet er nog super uit!
franka75
Geplaatst: 11-05-10 22:06
jeetje echt geweldig, ik hoorde een keer over een shetlander stond op en stuk trilveen bij kalenberg. Dat stuk was dus ook moeras en de pony graasde op zn knieen verder als het te drassig werd, toen een bioloog dat landje had onderzocht vroeg hijn hoe oud de pony was die was 43 en toen zei de bioloog logish er staan hier 63 verschillende kruiden die goed zijn voor hem. Echt geweldig hoe vosje eruitziet ik zie het echt niet aan haar.
Zo, veertig jaar, onze shet is pas op de helft en dan denken we dat ze oud is ......
2misty2
Geplaatst: 16-05-10 09:35
Gister had ik het er nog over op stal of vosje er nog was.
Vroeger bij de Brinkruiters met de dochters van de eigenaaresse gereden. En op ponykamp. Super leuk dat die het zo goed heeft en er nog zoveel plezier in heeft.
Waauw is vosje al zo oud???? Wat ziet ze er nog geweldig goed uit. Ik heb zelf nog op haar gereden toen ik zelf nog een ukkie was.... das al een hele tijd geleden...