Aanleg hippisch recreatiepark Stadskanaal begonnen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

crazycactus

Re: Aanleg hippisch recreatiepark Stadskanaal begonnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 10:03

Hoop dat je je brief beter spelt dan dit berichtje :P

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 10:07

Nou nou, de manege is helemaal niet van de noordse broeders! Dat willen ze echt voorkomen. En gaat er ook niet af. Misschien in de toekomst, maar dr is nog geen spreke van.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 10:10

nobility schreef:
Nou nou, de manege is helemaal niet van de noordse broeders! Dat willen ze echt voorkomen. En gaat er ook niet af. Misschien in de toekomst, maar dr is nog geen spreke van.

Dan had ik het verkeerd begrepen. Ze waren wel geïnteresseerd toch?

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 10:24

Ja klopt, ze willen heel Stadskanaal,Musselkanaal,Nieuw buinen wel opkopen geloof ik...

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 10:28

nobility schreef:
Ja klopt, ze willen heel Stadskanaal,Musselkanaal,Nieuw buinen wel opkopen geloof ik...

haha.. interessant :D

Wel een bijzondere bedoening die NB

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 22:05

Lijkt mij opzich heel erg leuk,kom nooit in die omgeving maar te paard iets verkennen vind ik wel wat.
Jammer alleen dat er bungalows komen vanaf 6 personen, lijkt me leuk om met mijn beste paardrij-vriendin te gaan doen maar om dan is zo'n groot huis te gaan zitten. Met meer mensen in zo'n huisje is dan een optie maar ik kan niet zo goed tegen al die drukte.
Ben benieuwd, ze willen de prijzen relatief laag houden....wat is laag tegenwoordig??

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:12

nobility schreef:

Ik heb begrepen dat de manege-activiteiten straks overgaan naar het nieuwe hippisch centrum en dat het manegeterrein dan wel degelijk naar de Noorse broeders gaat.
Beetje enge club...als je ziet wat ze met het park hebben gedaan....het zou ook toegankelijk blijven maar ze hebben alle toegangsweggetjes behalve de hoofdingang eruit gehaald.

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 11:00

MSQuincyTE schreef:
manie schreef:
Maar wat heeft Stadskanaal e.o. een (paarden)toerist in vredesnaam te bieden behalve dit 'park' :?
Daar ben je snel uitgekakt volgens mij en de omgeving is natuurlijk ronduit saai :O

Jij ben hier dus nog nooit in de omgeving geweest blijkbaar, je kunt hier echt prachtig rijden hoor met je paard

Ja klopt. In Drenthe, bij Gasselte, kan je ook super rijden. En in Nieuw Buinen, bij Les Cheveux- manege, heb ik gehoord dat je daar ook super ergens kan rijden.
Misschien kan er wel een klein cross country gebied bij die manege komen. :D
Want die mis ik hier wel.. En dan misschien ook een paar oefencrossen organiseren, ken genoeg die dat wel willen.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 11:08

manie schreef:
Maar wat heeft Stadskanaal e.o. een (paarden)toerist in vredesnaam te bieden behalve dit 'park' :?
Daar ben je snel uitgekakt volgens mij en de omgeving is natuurlijk ronduit saai :O

Westerwolde, het gebied achter Stadskanaal, zo rondom Onstwedde, is heel erg mooi, misschien nog wel mooier dan de bekende Drentse gebieden maar is (gelukkig) nog niet bekend bij de toeristen.
Afbeelding
Afbeelding

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 11:29

Zo dat ziet er leuk uit! :D

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 17:54

Ik ken Westerwolde hoor, maar ik vind dat nou niet direct om de hoek als je in Stadskanaal op een park verblijft.
Hoe je het ook wendt of keert, je moet door een minder fraai gebied, maar goed dat is mijn mening ;)
Zelfs zou ik zo op mijn peerd willen stappen en direct de mooie natuur in wanneer ik op zo'n park vakantie zou vieren.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 23:03

Het gaat nu toch echt gebeuren hè! :j

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-10 06:51

Je weet natuurlijk niet hoe dat gebied zich gaat ontwikkelen he ;)
Ze hebben 35 hectare grond tot hun beschikking en daar zullen vaste mooie ruiterpaden komen, je moet ze wel even de tijd geven om dit zich ook tot stand te laten brengen