Trailer van nieuwe paarden-bioscoopfilm "Secretariat" online

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DDW1190

Re: Trailer van nieuwe paarden-bioscoopfilm "Secretariat" online

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 12:16

ik vind het wel leuk, komt er een film is het weer niet goed!
er word ook geen commentaar geven op de zoveelste voor de hand liggende romantische film! ;)

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 12:17

Katja schreef:
Abeltje77 schreef:

Ik geloof dat je niet echt wílt snappen wat ik bedoel, maar gelukkig zijn er anderen die het wel een beetje begrijpen.
Ik snap inderdaad niet waarom er altijd weer kritiek moet komen als zoiets uitkomt.

Ik snap niet waarom sommige mensen een ander er niet een eigen mening erover mogen laten hebben.

Ik vind het commerciele bagger, dat mag ik ook melden ondanks dat jij niet tegen die kritiek kan.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 12:21

Ik snap niet waarom je alles zo persoonlijk maakt. Ik kan prima tegen kritiek en heb het ook niet persoonlijk tegen jou. Vind het alleen altijd jammer als mensen zo negatief gaan doen over dingen.
Lijkt me ontzettend zonde van je energie als je alles zo in het negatieve moet trekken.

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 12:28

Lijkt wel een leuke film :)

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 13:06

Ik hoop dat ie hier in NL ook gaat draaien. Aan de trailer te zien krijg ik de indruk dat er in deze film wat meer "pit" zit dan bijvb. Seabiscuit. Bij Seabiscuit viel ik min of meer een soort van in slaap :O :D , hij was ook in een rap tempo de bios uit. Misschien dat Secretariat meer geluk heeft, van mij mag het.

xvanity22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 13:27

geweldig! die moet ik gewoon zien. :j

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 14:00

HappyAppy schreef:
Ik hoop dat ie hier in NL ook gaat draaien. Aan de trailer te zien krijg ik de indruk dat er in deze film wat meer "pit" zit dan bijvb. Seabiscuit. Bij Seabiscuit viel ik min of meer een soort van in slaap :O :D , hij was ook in een rap tempo de bios uit. Misschien dat Secretariat meer geluk heeft, van mij mag het.

Wel raar: Seabiscuit was van TouchStone (van Disney) en deze nieuwe film is óók van Disney! (2 paardenfilms uit één studio)

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 14:01

daar is toch niks raars aan?
er komen toch ook meerdere tekenfilms van disney?? ;)

ponyta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 14:01

:) die wil ik zo graag zien :)

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 14:18

Jilletje schreef:
daar is toch niks raars aan?
er komen toch ook meerdere tekenfilms van disney?? ;)

Dat is echt een kromme vergelijking :d
Er zijn niet 2 tekenfilms met disney met alle 2 een in de jungle achter gelaten weeskindje die opgevoed word door een beer en panter ;)

Ik ben het wel met veel mensen eens eigenlijk
Het zal best dat dit gebaseerd is op het verhaal van een groot renpaard, maar het is weeeeeer hetzelfde.

- Arme boerderij, geld nood, oude glorie. Paardje fokken, paardje is super-speciaal, grote hoop. Eerste race verliezen (altijd hetzelfde) en dan paniek en dan ineens winnen ze wel, worden nog wat tegen gezeten en taadaa, weer een super ren paard ;)

Dat verhaal is nu wel al 80 duizend keer verflimd :D (en dan bedoel ik niet alleen de ' op echt verhaal gebaseerde' maar ook de zelf verzonnen paarden)
Maar goed, als deze film duidelijk beter is als de voorgaande pogingen, geen punt natuurlijk. Liever een afgezaagd verhaal maar goede film dan goed verhaal maar bagger film.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 14:36

HorseyDude schreef:
HappyAppy schreef:

Wel raar: Seabiscuit was van TouchStone (van Disney) en deze nieuwe film is óók van Disney! (2 paardenfilms uit één studio)

Wat bedoel je precies HD ? Opzich moet dat kunnen maar wat ik bedoel is dat de film van Seabiscuit qua verhaal zo langzaam opgang kwam. Misschien ligt dat aan mij hoor maar vond t echt een beetje sloompjes, pas op t laatst kwam er wat meer spanning in. Beetje langdradig, zeker het begin.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 14:42

Uhm ja, hoe moet je dat nou uitleggen? seabiscuit ging over een bekend racepaard, en nou Secretariat óók. En beide films zijn van Disney! Bij seabiscuit komt de actie echt heel laat op gang, maar toch blijft het een mooie film... pareltje in mijn DVD collectie

Citaat:
Arme boerderij, geld nood, oude glorie. Paardje fokken, paardje is super-speciaal, grote hoop. Eerste race verliezen (altijd hetzelfde) en dan paniek en dan ineens winnen ze wel, worden nog wat tegen gezeten en taadaa, weer een super ren paard.
En volgens mij volgen deze twee allebei dezelfde verhaallijn.

Zo snel de bios uit? Dan is het een flop geweest, denk ik...

Noiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 15:20

Als John Malkovich het de moeite vond om mee te spelen - vind ik het zeker de moeite om te gaan kijken!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 15:53

mltex schreef:
Weer en renpaard in donkere tijden ' hoop van amerika' bla bla...ben er persoonlijk beetje flauw van en dat als paardenliefhebber....wat een uitgemolken concept

ik ook wel een beetje maar dan ga ik wel voor de filmopnames zelf :P

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 15:59

:D Wat een heerlijk ge-emmer weer over een 'zoveelste renpaardfilm'.

Ik weet niet of de meeste hier alleen gefixeerd zijn op 'paard' ('gokje' van wel ;) ), maar in de trailer gaat het voornamelijk over een huisvrouw die vooral gaat opboksen tegen een rigide mannenwereld...

Ja, het is een Disney film, dus flink gedramatiseerd.
Ja, Amerikanen geilen op films uit zware tijden waarin alles weer goed komt.
Ja, zelfs ik als cynisch persoontje wil 'm graag zien! 8-)

Oja, en Ja, ik wil Zenyatta ook op het witte doek. Kunnen ze nu alvast mee beginnen want ik wil de echte! :D

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:34

Het leek mij veelbelovend maar ik weet niet of ik hem ga zien want ik stoor mij nu al aan een paar rare fouten in de trailer, ik denk dat ik fouten ga tellen ipv genieten van een film.

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:35

Fouten zoals Sluimpje? :)

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:43

Dat er bijvoorbeeld een bruin, droog veulentje zogenaamd voor het eerst op staat.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 17:30

HorseyDude schreef:
Uhm ja, hoe moet je dat nou uitleggen? seabiscuit ging over een bekend racepaard, en nou Secretariat óók. En beide films zijn van Disney! Bij seabiscuit komt de actie echt heel laat op gang, maar toch blijft het een mooie film... pareltje in mijn DVD collectie

Citaat:
Arme boerderij, geld nood, oude glorie. Paardje fokken, paardje is super-speciaal, grote hoop. Eerste race verliezen (altijd hetzelfde) en dan paniek en dan ineens winnen ze wel, worden nog wat tegen gezeten en taadaa, weer een super ren paard.
En volgens mij volgen deze twee allebei dezelfde verhaallijn.

Zo snel de bios uit? Dan is het een flop geweest, denk ik...

Nou die film kwam zeker laat op gang. Wil niet zeggen dat ik het geen mooie film vond hoor want dat vond ik namelijk wel maar zooooo langdradig, maar kan aan mij liggen.
Ja Seabiscuit heeft in pathe R'dam nog geen week gedraaid en ik moest en zou 'm toch zien in de bios, moest er wel voor naar Vlissingen :') en dan kan je spreken van een flop hier in Europa, volgens mij heeft ie het beter gedaan in de US. Maargoed daarom hoop ik dat Secretariat het beter zal doen

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 17:59

iedereen kan/mag natuurlijk zijn eigen mening hebben, maar ik vind dat als een mispuntje al 20x is herhaald, je dat niet nog een keer hoeft te doen..

Seabiscuit heeft misschien heel kort in de bios gedraait, en het kan best zijn dat het een flop was, maar ik heb m net gezien, en vond het eigenlijk wel een mooie film.
wel voorspelbaar jammer genoeg, maar wel mooi.
en daar gaat het toch vooral om? en het maakt mij niet zoveel uit dat secretariat ook weer "zo'n" film word, als ie maar mooi is en een beetje klopt (idd een opstaand net geboren droog veulentje is dan wel heel jammer)
maar ik ga hem zeker weten kijken als ie uit komt. ik vind het ook leuk dat het nu niet alleen maar allemaal om het paard gaat, maar ook een beetje over een vrouw die in de "mannen wereld" probeert te komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 18:03

aaah jes eindelijk! ik heb hier een model van hem staan, het is echt 1 van mijn favo renpaarden. :D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 19:26

Marjoow schreef:
Jeetje. Weer een renpaardenverhaal.

Een film als Flicka lijkt mij veel leuker......

Welke versie? De eerste verfilming van het boek, of de laatste versie? Die ik op zich een waardeloze adaptatie vindt van het boek. Daar klopt nou echt niets van...

Wat betreft de film: een beroemd renpaard is vaak genoeg de inspiratie geweest voor alle paardenfilms die er in het verleden zijn gemaakt. Maar dat neemt niet weg dat je het origineel, dat al die fantasien heeft getriggert, niet ook eens in het zonnetje mag zetten.

Seabiscuit vond ik een leuk verhaal, helemaal als je hem gaat bekijken met in je achterhoofd de economische malaise van die tijd, en deze ga ik ook bekijken.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 19:34

Sjuimpje schreef:
Dat er bijvoorbeeld een bruin, droog veulentje zogenaamd voor het eerst op staat.

Tja, hoeveel geboortes had je willen filmen, om echt een bruin veulentje geboren te zien worden, met de juiste camerahoek en goede belichting? Er al eens over nagedacht dat, als je een merrie in een dergelijke omgeving zet om een bevalling te kunnen opnemen, er misschien helemaal niets gebeurt?
Of om het in jouw ogen authentiek te maken, had je een veulen nat willen maken, alleen voor de film?
Ik kan me vreselijk storen aan het feit dat er in paardenfilms gebruik wordt gemaakt van verschillende paarden met verschillende aftekeningen zonder dat er ook maar geprobeerd wordt om daar een lijn in te trekken. Maar een zogenaamd pasgeboren veulen dat droog is en te snel gaat staan is voor mij een van de vrijheden die een filmmaker zich mag permitteren.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 19:34

Die film wil ik beslist zien. Leuk weer een paardenfilm rijker in filmland.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 19:39

Ik ga hem gewoon kijken, toch zeker weer anderhalf uur vermaak :))