er word ook geen commentaar geven op de zoveelste voor de hand liggende romantische film!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Katja schreef:Abeltje77 schreef:Ik snap inderdaad niet waarom er altijd weer kritiek moet komen als zoiets uitkomt.
Ik geloof dat je niet echt wílt snappen wat ik bedoel, maar gelukkig zijn er anderen die het wel een beetje begrijpen.
, hij was ook in een rap tempo de bios uit. Misschien dat Secretariat meer geluk heeft, van mij mag het.
HappyAppy schreef:Ik hoop dat ie hier in NL ook gaat draaien. Aan de trailer te zien krijg ik de indruk dat er in deze film wat meer "pit" zit dan bijvb. Seabiscuit. Bij Seabiscuit viel ik min of meer een soort van in slaap![]()
, hij was ook in een rap tempo de bios uit. Misschien dat Secretariat meer geluk heeft, van mij mag het.
die wil ik zo graag zien
Jilletje schreef:daar is toch niks raars aan?
er komen toch ook meerdere tekenfilms van disney??

(en dan bedoel ik niet alleen de ' op echt verhaal gebaseerde' maar ook de zelf verzonnen paarden)HorseyDude schreef:HappyAppy schreef:Ik hoop dat ie hier in NL ook gaat draaien. Aan de trailer te zien krijg ik de indruk dat er in deze film wat meer "pit" zit dan bijvb. Seabiscuit. Bij Seabiscuit viel ik min of meer een soort van in slaap![]()
Wel raar: Seabiscuit was van TouchStone (van Disney) en deze nieuwe film is óók van Disney! (2 paardenfilms uit één studio)
En volgens mij volgen deze twee allebei dezelfde verhaallijn.Citaat:Arme boerderij, geld nood, oude glorie. Paardje fokken, paardje is super-speciaal, grote hoop. Eerste race verliezen (altijd hetzelfde) en dan paniek en dan ineens winnen ze wel, worden nog wat tegen gezeten en taadaa, weer een super ren paard.

Wat een heerlijk ge-emmer weer over een 'zoveelste renpaardfilm'.
), maar in de trailer gaat het voornamelijk over een huisvrouw die vooral gaat opboksen tegen een rigide mannenwereld...
HorseyDude schreef:Uhm ja, hoe moet je dat nou uitleggen? seabiscuit ging over een bekend racepaard, en nou Secretariat óók. En beide films zijn van Disney! Bij seabiscuit komt de actie echt heel laat op gang, maar toch blijft het een mooie film... pareltje in mijn DVD collectieEn volgens mij volgen deze twee allebei dezelfde verhaallijn.Citaat:Arme boerderij, geld nood, oude glorie. Paardje fokken, paardje is super-speciaal, grote hoop. Eerste race verliezen (altijd hetzelfde) en dan paniek en dan ineens winnen ze wel, worden nog wat tegen gezeten en taadaa, weer een super ren paard.
Zo snel de bios uit? Dan is het een flop geweest, denk ik...
en dan kan je spreken van een flop hier in Europa, volgens mij heeft ie het beter gedaan in de US. Maargoed daarom hoop ik dat Secretariat het beter zal doen 
Marjoow schreef:Jeetje. Weer een renpaardenverhaal.
Een film als Flicka lijkt mij veel leuker......

Sjuimpje schreef:Dat er bijvoorbeeld een bruin, droog veulentje zogenaamd voor het eerst op staat.