Wielerpeloton doorkruist ruiterpaden in Utrecht op 9 mei

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 08:34

Katja schreef:
Wij hebben hier een wedstrijd en daar komen ze dus langs de buitenbaan. Lijkt me niet onverstandig dat er een flinke pauze komt tijdens de wedstrijd.

Volgens mij is het dan best vermakelijk om te zorgen dat men én de wedstrijd én het peleton kan zien :D..zal best een lange pauze worden dan..misschien moet de jury gewoon iets soepeler zijn tijdens die proeven ( *ziet massale afmeldingen voor zich*).

Katja

Re: Wielerpeloton doorkruist ruiterpaden in Utrecht op 9 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 08:39

Het is gelukkig een springwedstrijd :D

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 08:41

Cyruss_ schreef:
Gut je zou dit maar net niet gelezen hebben en zown wielerpeloton tegenkomen _-:(

dat hebben wij vorig jaar gehad, toen we een clubrit hadden met de menclub...was toen een endurance wedstrijd, die aanhangers op de menpaden had gezet en verder was er niks afgezet...dit heeft toen ook nergens gepubliceerd gestaan trouwens....
politie is er toen nog aan te pas gekomen, aangezien wij waren klem gezet (wij reden met 6 aanspanningen en 4 ruiters)...organisatie van de wedstrijd moesten toen alle aanhangers van de menpaden weghalen en alle passanten voorrang geven...oeh wat baalde die organisatie dat ze geen toestemming van de politie/gemeente hadden...

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 12:08

Jits schreef:
Nogmaals, het gaat mij niet om een buitenritje dat ik niet kan doen. Ik kan die dag in het geheel niet bij mijn paarden komen omdat allemaal (autowegen) zijn afgesloten. Goed lezen is ook een kunst, ik geef het op ;)

Je kan er ook een super groot probleem van maken *zucht*.

Je kan gewoon naar je paard(en) de weg is niet de hele dag afgesloten maar een paar uur. Mijn stal zit aan het ruiterpad en echt NIEMAND op stal doet moeilijk omdat we 1 DAG niet over het ruiterpad kunnen. Trouwens hij wordt niet eens dagelijks gebruikt. En niet alle wegen zijn afgesloten zoals al eerder beschreven moeten er andere routes beschikbaar zijn.
Ik sta gewoon vroeg op en ga naar mijn paard zorgen dat ik voor 11 uur klaar ben en thuis.

Pff paarden mensen zijn gewoon egoïstische irritante verwende mensen aan het worden. Is nu echt 1 DAG het probleem??. Gewoon vroeg op staan en klaar.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 12:10

Toen ik nog in vianen woonde hadden we jaarlijks een wielerronde. Dit was op een zaterdag/zondag deze draaide om ons huis heen dus als je je auto niet buiten die cirkel zette had je een probleem.

We wisten die al ruim van te voren niemand deed moeilijk had je per ongeluk je auto in de cirkel staan was het je eigen schuld want dan leef je als een kluizenaar.

Sorry is nu echt zo moeilijk om een aantal dagen per jaar rekening met elkaar te houden en diens sport/hobby. Wij willen ook dat andere mensen met ons rekening houden dus moet je er andersom ook rekening mee houden.....

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 12:19

Amen Prisca :)