Struisvogel valt kind op pony aan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 23:05

luijs schreef:
ben vroeger als 4 jarig meisje ook aangevallen door struisvogel op de kinderboerderij
ben nog steeds bang van die pokke pino's grrrrrrrrr zwaar trauma
had twee hechtingen van bijt wonden en een dikke prik klote vogel
zo ie zo alles met een snavel heb ik t niet op

Whahahahah valt bijna van de bank _O- _O- _O-
Maar serieus mensen, We kunnen met zn allen niet zien wat er buiten het beeld van de camera gebeurd. Als het mijn kind was kreeg die vogel ook een enorme schop onder zn hol en 2 keer ook als dat nodig zou zijn om hem te verjagen.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 23:10

Hahahaha domme actie zeg, dat kindje dat wegkruipt hahaha daar lach ik me rot om,

Wie laat er ook een kind op een schetje lost rijden in een wei waar andere dieren ook vertoeven? dan vraag je om zoiets, en die vent hoeft die emoe niet zo hard te schoppen, arm dier, die had wel iets kunnen breken.

Lauura

Re: Struisvogel valt meisje op pony aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 23:13

Ah sorry maar ik moest stiekem ook wel lachen. Dat kind krijsen... Wel sneu natuurlijk.
Ik had dat beest ook een rotschop gegeven hoor denk ik. Misschien was dat wel om dat beest weg te krijgen daar.

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 23:22

_O-

Sorry!!!!

_O-

Ik had dat beest zo ongeveer doodgemept als ze dat met mijn kinderen deden! :oo

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 23:26

Volgens mij schopte pa dat beest niet zo hard hoor. Ik zag geen overdreven reactie; dat beest valt aan en hij verjaagd hem. Zo'n enorme vogel kan werkelijk gigantisch hard trappen, onderschat de schade daarvan aub niet. Ik zou trouwens een dier dat zo bewust een kind aanvalt ook wel degelijk een rotschop verkopen, is 'ie nou helemaal...

Kind is trouwens wel stevig in paniek, pa had wel wat harder mogen lopen.

V_lalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 23:38

had van vader z'n kant wel eerder of sneller een reactie verwacht.

denk als ik een kind had ik er niet met een hobbelgangetje heen rende :P

en idd niet heel slim om zo'n meisje tussen al die dieren te laten rijden "vragen om problemen"

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 23:46

En die vader er op een slakkegangetje ernaar toe en dat meisje kreisen, ik had mn benen uit mn lijf gelopen.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 01:41

Ten eerste: het is geen meisje, het is een jongen dat op die shet hobbelt.

Nakisha schreef:
Volgens mij schopte pa dat beest niet zo hard hoor. Ik zag geen overdreven reactie;.

Brilletje nodig? Die emoe maakt er zelfs een koprol door en krijgt er vervolgens nog eentje.

Nakisha schreef:
Ik zou trouwens een dier dat zo bewust een kind aanvalt ook wel degelijk een rotschop verkopen, is 'ie nou helemaal...

Lees nog eens wat je schrijft... waarom verwacht je van een dier dat ie zo redeneert als een mens? Het is een dier dat (zoals zovele) tot vermaak gehouden wordt wat eigenlijk niet ok is. Vervolgens zet zo'n eikel van een kerel zeer onverantwoordelijk een klein kind op een pony dat zelfstandig rondjes mag hobbelen in een weiland met een emoe en een ezel. Stom, dom en idioot. En de emoe kan de klappen krijgen.

Ze moesten die kerel eens een flinke stoot voor z'n harses geven, misschien dat z'n hersenen eens gaan werken.

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 03:13

Emoe's kunnen flink agressief zijn, en ook serieus letsel veroorzaken dus die even flink op z'n plek zetten lijkt mij geen slecht plan eigenlijk. Als ie mijn kind zou aanvallen (heb geen kids, maargoed), zou ie ook van mij zijn. Vergis je niet in hoe sterk die beesten zijn en vooral niet in hoe agressief ze kunnen zijn. Zwanen zijn er schatjes bij, en daar meng ik me toch ook echt niet tussen.

Maar ik snap ook niet dat er mensen zijn die hun kind laten rijden in een wei waar zo'n vogel rondwandelt, zeker niet in deze tijd van het jaar waarin de emoe mischien wel een nestje met eieren heeft. Die beschermen ze letterlijk met hun leven. (heb naast een kinderboerderij gewoond waar ze een paar van die krengen hadden, die de gewoonte hadden hun nest precies naast een druk voetpad te bouwen. Reken maar dat er Heras hekken nodig waren om de voorbijkomende voetgangers te beschermen tegen overijverige, superagressieve reuzevogels. Er zijn daar heel wat kledingstukken verscheurd door woedende emoe's. Wonderlijk genoeg geen serieuze gewonden, als je zag hoe fel en agressief ze de aanval in zetten had dat best gekund).

kim_bjorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 09:11

Gamblerscup: jippie, iemand die het ook begrijpt *\o/* *\o/* *\o/*

xLuxorlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 09:41

Ocharme dat kindje!

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 10:57

hahahaha ik vond het alleen grappig toen die ezel door het scherm kwam gerend :')

nou, die man zet zelf toch die struisvogel in die wei?
ik vind het ook echt niet kunnen hoe die man die struisvogel trapt..
dat beest ligt op de grond, en dan trapt die er nog een x op!
nou volgens mij moet je al heel hard trappen om zo'n beest op de grond te krijgen!!

en ja wel sneu natuurlijk voor dat kindje..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 16:05

Filmpje vond ik niet zo hilarisch. De reacties hier echter wel _O- .
Volgens mij gaat pa over zijn eigen benen zo ongeveer op zijn bek. De keren dat hij wel raakte waren ook vast niet hard, stuntelt meneer teveel voor.

Volgens mij valt dat beest het kindje wel echt aan hoor, vlak voordat ze uit beeld verdwijnen pikt ie ineens en begint kindje nog harder te huilen.

Ik had daar niet bij hoeven te zijn, dan had dat beest er heel wat meer last van gehad.

Ik vraag me wel af hoe dat beest in het land is gekomen, want iemand met gezond verstand gaat niet zomaar in een (tsja wat is het, lijkt wel de kinderboerderij) laten rijden. Wie weet is dat beest gewoon door het lint gegaan en vanuit een andere wei door de draden gegaan ofzo? Je weet het niet. Wordt hier wel erg snel geoordeeld hoor.

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 16:11

ok stiekem moest ik wel grinniken toen die struisvogel de benen nam. Als het mijn kind was geweest had ik die struisvogel ook zeker even rechtgezet (stel ik durfde dat dan) maar dat dier viel helemaal om. Vind ik ook weer wat cru. Maargoed, beest valt kind aan, ouder valt beest aan!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 16:15

Sammie schreef:
Nieuwsredactie
Zoals het filmpje laat blijken komt het meisje er slechts met de schrik vanaf.

Dat kan ik niet uit het filmpje halen hoor, alleen dat de struisvogel een trap na krijgt van paps.

Ik vind het vreselijk stompzinnig om zo'n klein kind alleen te laten bij een struisvogel. Ookal lijkt hij nog zo lief, ze kunnen vreselijk link uit de hoek komen en zo'n klein kind kan een 'lief' bedoeld schopje nog niet navertellen.
Pap heeft onwijs veel geluk dat de stuisvogel alleen dreigt en haar niet meteen aanvalt anders had hij meteen een lijkwagen kunnen bellen.
Ik snap dan ook niet waarom hij er op zo'n rustig drafje heen loopt, ben benieuwd of dit zijn eigen dieren zijn.

Ik vraag me overigens af of het echt een stuisvogel is, hij lijkt me wat klein, misschien is het een emoe?
Edit; ik heb nog eens beter gekeken en kom tot de conclusie dat het wel een stuisvogel is en wel een mannetje, gebaseerd op de kleur van de veren en kop/hals. Dat het een mannetje is maakt de hele situatie nog idioter.
Laatst bijgewerkt door anneliesdj op 25-04-10 16:24, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 16:23

Wat een ontzettende klootzak is die kerel zeg , er is er maar 1 die schoppen verdient en dat is hij -:(-

Hij laat om te beginnen een veels te klein kind op een pony rijden , je ziet duidelijk dat dat kind niks te vertellen heeft.
En dan ook nog los op zo'n grote wei waar hij niet snel in kan grijpen als het mis gaat.
Maargoed , dat op zich kan nog okee zijn als men kind en pony heeft leren vertrouwen met elkaar.

Maar dan laat die lulhannes ook nog eens dat kind rijden in en wei met andere beesten die daar los rondlopen ,
als het fout gaat wacht hij zelf veels te lang met ingrijpen , waardoor kind en pony een enorm slechte ervaring oplopen.

Bovendien schopt die kloothommel die vogel ook nog eens heel a-sociaal na terwijl dat beest al zo'n oplawaai heeft gehad dat hij al over de grond het beeld in komt rollen.

Begrijpelijk dat hij ingrijpt hoor , maar het is die achterlijke idioot zijn eigen schuld allemaal , ik hoop dat er nog een omstander was die die kerel een rotschop heeft gegeven :(

Kisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 16:26

Jeetje, arm kind.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 16:37

Arm kind.. dat kind is echt doods en doodsbang. Wat ik ook was geweest als ik werd aangevallen door zo'n
groot beest! Vader rent er inderdaad wel erg rustig en erg laat op af!

En die trappen naar die vogel vond ik ook wel wat overdreven.. Niet helemaal nodig in mijn ogen.

Espie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 16:41

nou ik moest na af loop wel lachen. _O-
en die vogel had mijn kind ook niet aan moeten vallen want
ik had hem ook een rotschop gegeven.of het nou fout was of niet. even op zijn plek zetten O:)

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 16:42

Hoe veroorzaak je complete chaos in de wei- deel 1.
Men neme 1 volwassen man, 1 kind en wat dieren, de wet van Murphy (= wat fout kan gaan, gaat fout) en we kunnen los...
Ik hoop dat dit dus een eenmalige actie was van paps, want slim was het allemaal niet!
Toch heb ik moeten lachen om dat kruipende kind met die emoe/struisvogel er achteraan... :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 16:49

Proest.... sneu voor't kind en de emoe.. maar.. tja... grappig was het wel.
Hopelijk pa zijn les ook geleerd en laat zoon niet meer in wei met emoe rijden.

Ga mee met MarvanTom, hoe zet ik mijn weiland op stelten, zo dus...

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 18:18

Ik had in het andere topic ook al gereageerd en ik ben het helemaal eens met gamblerscup...

Met het kind gebeurt volgens mij ook vrij weinig, wordt alleen achterna gezeten door een grote vogel...
Ja zal t best eng vinden, geloof ik goed, maar er is maar 1 schuldige aan dat is een enorm domme vader... Die zelf zo geschopt had moeten worden voor hij dat kind op die pony zette in die wei...

xMelissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 18:21

niet echt slim om bij een struisvogel te gaan rijden..
gelukkig heeft ze er niks aan overgehouden

moest wel lachen toen die vader die struisvogel zo het beeld weer inschopte

minkieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 20:51

kim_bjorn schreef:
tja.. zielig voor dat kind idd.
Maar die vader is gewoon een sukkel, had dat kind daar nooit moeten laten rondrijden met die andere dieren in de wei. Hij verdient een oplawaai!!!
Beetje overdreven van die man om zo te reageren.
Wij hebben ook een emu in de buurt staan die nogal 'actief'kan reageren zegmaar ;) maar zoveel richten ze niet aan hoor.

Helemaal mee eens..die vader moet ook een rotschop in zijn kont krijgen...die struisvogel deed nog niet eens wat en dan nog...wie laat er in godsnaam zijn kind op een pony bij een struisvogel in het land rijden....hoe dom kun je zijn?????
Maar desalnietemin ik heb me ook rotgelachen om het filmpje....totdat die domme kerel die truisvogel een schop verkocht. :(

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 20:55

ik vind het maar een dom gedoe, ik heb me rotgelachen om dat kind, net goed, dat zal de domme slomme vader leren dat dieren geen speelgoed zijn.