Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lante schreef:Ik denk dat ik maar eens ga verhuizenStaatsbosbeheer is een overheidsinstantie (lees: STAATSbosbeheer), dus dat prikkeldraad hebben we met z'n allen betaald.

Mindim schreef:Hmmz nee, volgens mij staan ze los van elkaar.. Maar ze hebben wel de overeenkomst met dat ze zich inzetten voor landschappen waar de natuur ongeremd haar gang kan gaan. Staatsbosbeheer voert (samen met het Wereld Natuur Fonds) het beheer over het gebied Millingerwaard.Is dit van staatsbosbeheer eigenlijk dat FREE Nature?
Sabin_e schreef:Mindim schreef:Hmmz nee, volgens mij staan ze los van elkaar.. Maar ze hebben wel de overeenkomst met dat ze zich inzetten voor landschappen waar de natuur ongeremd haar gang kan gaan.Is dit van staatsbosbeheer eigenlijk dat FREE Nature?
Mindim schreef:Is dit van staatsbosbeheer eigenlijk dat FREE Nature?
) dan denk ik niet dat het maar een schaafwonde is. evanescence schreef:Deze paarden, worden alleen in de gaten gehouden. En als het echt nodig is bij gevoert. Meer gebeurt er niet mee. Dat wordt er bedoelt met 'wild' Het is de bedoeling dat deze paarden zich zelf onderhouden.
En het gebied waar ze leven, zouden ze wel moeten afzetten. anders lopen ze straks door een woonwijk, of op de snelweg.
hippa schreef:Weer wat geleerd...
Ik wist niet dat prikkeldraad groeide in de natuur, vreemd ook dat het hier groeit en verder nergens anders ter wereld.
Bijzonder landje waar wij in wonen...
NatasjavE schreef:evanescence schreef:Deze paarden, worden alleen in de gaten gehouden. En als het echt nodig is bij gevoert. Meer gebeurt er niet mee. Dat wordt er bedoelt met 'wild' Het is de bedoeling dat deze paarden zich zelf onderhouden.
En het gebied waar ze leven, zouden ze wel moeten afzetten. anders lopen ze straks door een woonwijk, of op de snelweg.
Ik ben deze paarden laatst tegengekomen en ze zijn werkelijk kuikenmak.
Ze stonden met een groepje van 20 voor een wildrooster en ik kon er niet langs met de auto.
Ik heb ze toen 1 voor een daar weggehaald en man man heeft de auto langs het wildrooster gereden.
Maar wild dat zijn ze op geen enkele manier.
Maar goed ik kan me wel voorstellen dat ze nu niet behandelen de wond is te oud.