Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

amyke schreef:Waarom stapt zij op het einde af en komt er iemand kijken naar het paard? Ik ken namelijk niets van deze tak van de paardensport.
Achja, ik zie Anky niet graag rijden, maar ze doet het toch maar weer eens
Misschien heeft het te maken met haar bekendheid, misschien ook niet. Maar ik ben van mening dat ookal heb je een paard dat alles kan, je dit er ook moet uitrijden,en dat deze het niet alleen voor jou gaat doen. Dat er moet samen gewerkt worden voor deze score.
En ja, sommige mensen hebben het eenmaal makkelijker en hebben ook meer middelen (geld,...). Maar is dit zo niet bij elke ruiter op topniveau? En is het ook niet zo dat het misschien wel oneerlijk is t.o.v. andere, maar dat dit het leven is?
amyke schreef:Waarom stapt zij op het einde af en komt er iemand kijken naar het paard? Ik ken namelijk niets van deze tak van de paardensport.
Kirr__ schreef:amyke schreef:Waarom stapt zij op het einde af en komt er iemand kijken naar het paard? Ik ken namelijk niets van deze tak van de paardensport.
Vaak een bit-check. Afstappen is gewoonte, in de training stap je ook af na een zeer goede stop. Op wedstrijd stappen de meeste af, paard weet dan dat het gedaan is, maar je mag ook buiten rijden.
correct me if i'm wrong
Pashon schreef:vind het super dat Anky zulke punten weet te behalen!
Jammer dat er zo ontzettend veel negatieve reactie's geplaats moeten worden zodra de naam van Anky staat in de beginpost.
Erg jammer die afgunst en jaloezie

Binky_Zephyr schreef:gevonden !! http://www.youtube.com/watch?v=m_f-QrNfhCQ
daar was ik eigelijk naar opzoek bulck schreef:Wat een gedoe weer, wees nu toch eens gewoon sportief.
Ze is mooi tweede geworden met duidelijk een goede score.
En ja dat paard zal mss wat gekost hebben en idd zal ze tijd, geld en energie in deze sporttak steken, maar 'wij' hoeven toch niet bij te leggen ofzo, dus wie zijn 'wij' om daar over te oordelen.
Ik vind het chapeau dat een dressuurruiter (de mutsen in de paardensport), toch maar even aansluiting kan vinden op het hoogste niveau in een totaal verschillende FEI tak. Dat betuigt van doorzettingsvermogen, adaptievermogen en bovenal een pluim voor haar als sportvrouw.
Dus het is haar evengoed gegund als eender welke ruiter die zich inzet en daardoor resultaten behaald.