Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ziamara schreef:hey oke, wat jij wilt.
maar ik denk dat je je ogen is moet openen, en verder de wereld in moet kijken, hoe sommige beestjes het daar hebben.
dat is echt ernstige dierenmishandelijk.
het gaat mij namelijk om het woord : ERNSTIG.
FaberSmid schreef:Net als met hyperflexi bij dressuur, genadeloos afstraffen. Vraag me af hoe de betreffende jury heeft ingegrepen, of eerlijk geschreven niet op dat moment. Waarom niet uitbellen, omroepen en tot de jury roepen en terrein ontzeggen?
Nu ben ik eigenlijk wel ten zeerste benieuwd naar de persoonlijke mening van Marcel Dufour als professionele springruiter?
Joscaa schreef:Schorsing verdient hij!
En mensen, ga nou astjeblieft NIET discuseren over wat wel en niet ernstig is.
Ik vind dit al ernstig mishandeling, en dat het nog erger is, dat hoort niet eens. (Weet het helaas maar al te goed, laatst nog de bitten uit India op de voorpagina etc)
Dat sommige mensen dit niet eens meer onder ernstig beschouwen, is toch eigenlijk een schande.
(niet tegen over die mensen, maar dat het inmiddels zo fout gaat!)
Arm beest. Als hij dit al bij een wedstrijd doet, hoe gaat het er dan thuis aan toe??????
Melsh; Tsja, bijna alle paarden zijn eigenlijk te lief. Of misschien wel bang; weet jij veel hoe het paard aangepakt word als de ruiter er af ligt..
ziamara schreef:hey oke, wat jij wilt.
maar ik denk dat je je ogen is moet openen, en verder de wereld in moet kijken, hoe sommige beestjes het daar hebben.
dat is echt ernstige dierenmishandelijk.
het gaat mij namelijk om het woord : ERNSTIG.
Toekie schreef:Dat er over de woordkeuze uberhaupt discussie is vind ik eerlijk gezegd wel vreemd. Het is toch gewoon walgelijk. Ergere dingen zijn er altijd. Daarbij zou je de woordkeuze moeten plaatsen binnen de context/regelgeving van de FEI en niet binnen dierenmishandeling wereldwijd.
Dit is trouwens de originele titel: US showjumper accused of beating horse at Wellington