Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marloez schreef:elanor schreef:Trice, dat filmpje vind ik nog steeds alleen triest. Die pony kan ook daar niet meer dan strompelen, als je ziet hoe hij in het begin beweegt.
Idd, zelfs de kinderen die staan te kijken in dat filmpje weten niet wat ze ervan moeten denken.
Ik vind dit een vorm van dierenmishandeling.
elanor schreef:xEline, mensen die een amputatie moeten ondergaan zitten welzeker 'in de put' zoals jij dat noemt. Het is een ongelofelijk ingrijpende gebeurtenis om een deel van jezelf te moeten missen. Het is dan ook ontzettend bijzonder en knap als iemand daarmee om leert gaan. Niet alleen de beperkingen van je lichaam te accepteren, maar ook om je leven anders te moeten gaan leven, andere dromen en een andere toekomst te moeten ontdekken.
Niet te vergelijken met een paard.
xEline schreef:mijn oom heb er een en die is er nu aan ''gewend'' zo ver je er aan kan wennen natuurlijk.
Citaat:Directeur John Nicholson is blij met het bezoek van de pony: "Molly is een klassiek voorbeeld van goede dingen die kunnen gebeuren wanneer mensen met een groot hart zich inzetten om het leven van een dier te redden. Het heeft enorm veel inzet gekost om de merrie te redden, maar nu bewijst ze haar eigenaren een dienst door iets terug te doen voor de mensheid."
Trice schreef:Nansje schreef:je moet ergens beginnen, met ontwikkeling van dit soort super dingen, als of een mens gelijk wegloopt met een prothese;) dachthet niet! vind het super!
Ben ik het mee eens!
Tadaa, een wat recentere filmpje van 24-juni-2009
Ziet er best goed uit!
JoyCiej007 schreef:Daar hoef je dit paardje echt niet voor te kennen lijkt mij zo; het is toch duidelijk te zien dat het technisch zo in elkaar zit dat dit beest nooit normaal door de wei kan rennen, en nooit een paardwaardig bestaan kan hebben?
Ik weet dat het er nu niet over gaat; maar dat hele gedoe met die Pagella..... tsja goed dat is nog wat anders als dit, maar ook daar was ik het er niet mee eens.