geweldige merrie is het toch. krijg iedere keer kippenvel bij t zien van die filmpjes. ze weet precies hoe ze moet rennen als ze wil winnen en ze wil ook alleen maar de snelste zijn. ze heeft duidelijk veel plezier in het rennen.
ik hoop dat RA en zenyatta nog wel een keer tegen elkaar gaan rennen, al denk ik dat RA geen kans maakt tegen deze merrie.
wat een lekkere merrie, die weet niet eens wat verliezen is
Springert
Geplaatst: 10-04-10 13:04
Apart verhaal deze combinatie. Ik heb de hele story vanaf het begin gevolgd op Discovery. Mike was een jockey die bijna op wilde geven omdat hij zowat niks meer won, tot plots deze merrie in zijn leven kwam. Het mooiste is nog dat dat ding alleen maar kan winnen van achter uit het veld. Met geen mogelijkheid is ze tijdens de wedstrijd voorop te rijden!
Werkelijk geweldig om te zien. Wat een legende. Het lijkt ook alsof het maar een paar passen zijn en het nog relatief traag gaat. Jammer dat er geen betere beelden van zijn. Die inhaalmanouvre, ja ja, ik ben ook fan bij deze!
Ik heb niks met de rensport, net zomin als met renpaarden, maar hier kijk ik nou dan gewoon heel graag naar, wat een dier, wat een merrie, schitterend gewoon!
Apocalatch
Geplaatst: 10-04-10 13:34
Wat een geweldig paard is het toch! Het commentaar van de omroeper als ze gaat inhalen is echt geweldig
Geweldig! Echt kippenvel weer en dat krijgt ze bij mij iedere keer weer voor elkaar.
eef_paardjes
Geplaatst: 10-04-10 13:39
Lisa91 schreef:
Wat een geweldig paard is het toch! Het commentaar van de omroeper als ze gaat inhalen is echt geweldig
Ik zou best zijn baantje willen hebben hoor lekker helemaal uit je dak gaan achter zo'n microfoon
Kendra
Geplaatst: 10-04-10 13:40
Zóó leuk..en het lijkt op de een of andere manier helemaal niet zo hard te gaan. De rest lijkt gewoon stil te staan .
djinnie
Geplaatst: 10-04-10 14:13
Ook hier kippevel van die merrie! Ik ga spontaan mijn "de zwarte hengst" en niet te vergeten "Man O'War" boeken maar weer eens uit de kast rukken... Wat een prachtige merrie! Ze doet het inderdaad met 4 hoeven in haar neus. Zie haar al bijna gaan van tralalalala.... Geweldig.
Een legende, nu al!
Tat_jana
Geplaatst: 10-04-10 14:34
wat een topper
romy_b
Geplaatst: 10-04-10 14:40
Kippenvel, wat lijkt me dat gaaf om daarop te zitten. *dromen is goed toch?! *
_Caithlynn
Geplaatst: 10-04-10 14:52
Ik ga echt steeds meer van deze merrie houden. Ze is echt geweldig. Had ik maar zo'n paard":P