Erg sneu dat hij het uiteindelijk toch niet gehaald heeft Was even schrikken voor mij.....Kan me zijn mooie afscheid nog zo goed herinneren, kippenvel...wat een emotioneel moment was dat, zo heerlijk fris en vrolijk was hij toen nog, en nu amper 2 jaar later is hij er niet meer Ontzettend jammer dat hij niet langer, van zijn welverdiende pensioen heeft mogen genieten. R.I.P. Joel.... Sterkte gewenst aan Gert-Jan, en aan iedereen rondom dit paard.
Hoorde het gisteren al dat ze hem hadden in laten slapen. Hij heeft indd niet lang van zijn pensioen mogen genieten. Ik kan me het afscheid nog goed herinneren tijdens het csi twente. gert jan sterkte.
Eeuwig zonde... Wat een geweldig paard zeg! Die kon echt knallen!
Nillie
Geplaatst: 13-04-10 13:48
Wat hebben zij de afgelopen tijd al voor de kiezen gehad... En nu ook nog Joél...
calyppie_
Geplaatst: 13-04-10 15:55
het is helaas niet goed gekomen... maar het was wel een topper en daar heeft bruggink heel veel aan gehad! wat kon dat beestje springen!
Merel___
Geplaatst: 13-04-10 16:48
Ik heb het afscheid nog gezien bij CSI Geesteren 2008 , was een heel mooi afscheid Maar wat vreselijk! Ik keek net in de krant, en toen dacht ik: nee dat is niet waar toch? Dus even op bokt kijken, en ja hoor. Wat erg, heel veel sterkte! Ookal was hij al met pensioen het is toch een heel groot verlies.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-10 19:08
Het afscheid van Joel tijdens CSI Twente.
Pfff, met dat liedje erbij hield ik het even niet meer droog...
Merel___
Geplaatst: 13-04-10 19:54
Nee, ik ook niet, dan zie je dat mooie koppie van hem, en daar gaan we weer. Wat vreselijk dat hij zo aan zijn einde heeft moeten komen.
Pff.. dat filmpje heb ik echt wel duizenden keren gezien... ook live bij aanwezig...had gelukkig een zonnebril op zodat niemand m'n traantjes zag Krijg nu bij de 1e seconde weer kippevel...en altijd als ik dat liedje op de radio hoor denk ik hier aan... gek is dat dat je sommige momenten zo goed onthoud...
Nee, dit kan niet waar zijn.. Joël mijn topper.. Ooh toen ik op het CSI was en met dat liedje enzoo.. ik vond het zoo mooi. En nu is die er niet meer?! Dit kan niet.. rust zacht lieve Joël.. Love You (L)