IforWilliams schreef:Jantie schreef:Inderdaad, duw niet tegen de boeg om bvb de trailer te verplaatsen of je schiet er gewoon door met je handen
Heb je zelf een Ifor Williams? Anders mag je bij ons komen "proefduwen", het is vezelversterkt kunststof, daar druk je niet doorheen hoor....
Het nieuwe model (misschien het oude ook wel), heeft van die mooie handgrepen, om de trailer voor- en achterwaarts te duwen. Soms betrap ik mezelf er op dat ik deze niet gebruik, maar gewoon tegen de voorkap sta te duwen. En ja, ik krijg em prima van zijn plek, en nee, ik druk er absoluut niet doorheen. Hij geeft ook niet tot nauwelijks mee. Als ik iets wegduw van pak em beet 900-1000 kg, en het zou breekbaar materiaal zijn... dan zou me dat toch echt niet lukken.
Hierboven werd al ergens aangegeven: "Sommigen zweren bij merk X, anderen staan met merk X continu bij de garage". Ik ben het hier volledig mee eens. Ik ben meer dan tevreden over onze Ifor, net zo als dat onze buurman tevreden is met zijn Hotra (die IK dan weer nooit op de oprit zou willen hebben staan). Zoveel mensen, zoveel wensen.