.Had het ook gezien
. Zou zelf ook wel spullen willen geven zoals 'oude' borstels maar ook een beetje ver weg voor mij ..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. fokfanaat schreef:Cayenne schreef:Het paard dat van de slacht kwam was al een jaar of 32.
Ik heb ook met tranen in m'n ogen gekeken. Echt mensen met een hart voor dieren (zowel de eigenaresse als de mensen die te hulp schoten.)
gun zo'n dier een einde zou ik denken.
!
Lab_iris schreef:vind t niet goed als mensen paarden bij de slacht vandaan weg halen, zometeen zie je je paardje ineens voorbij komen ergens.. terwijl die allang niet meer hier zou zijn, zou je je toch ook rot schrikken.. maar van de andere kant.. die mensen die hun paard willen afmaken moeten dan maar gewoon een spuitje geven als ze dit risico niet willen lopen!
vond t een heel mooi stuk, zat hier echt met tranen in mn ogen, prachtig... hoop zelf later hetzelfde voor dieren te kunnen betekenen!
fokfanaat schreef:Cayenne schreef:Het paard dat van de slacht kwam was al een jaar of 32.
Ik heb ook met tranen in m'n ogen gekeken. Echt mensen met een hart voor dieren (zowel de eigenaresse als de mensen die te hulp schoten.)

fokfanaat schreef:Cayenne schreef:Het paard dat van de slacht kwam was al een jaar of 32.
ROSIDA schreef:ik heb het gezien,
wat een goede en super leuke actie!
we zouden met bokt een actie moeten doen,
alle spullen die niet gebruikt worden, dekens, voer, borstels, halster enzv, naar zoon stichting moeten brengen,
ik zou ook best wel een paard/pony willen overnemen van ze.
land zat hier!. en heeft mijn merrie er ook nog wat aan.