Beeeeeeeeh schreef:Ik sta versteld van het emotionele gehalte van BOKT!! Het feit dat de PvdD niet staat te roepen dat bijvoeren de beste oplossing is, zou iedereen tenminste moeten laten nadenken of zijn eigen standpunt wel zo juist is.
Maar ipv nog eens kritisch naar je eigen mening te kijken wordt direct de PvdD geslachtofferd en is Marjan Thieme ineens hypocriet en weet ik wat nog meer. Hoeveel van de mensen hier zijn daadwerkelijk in de Oostvaardersplassen geweest, hebben met deskundigen gesproken dan wel een hele studie naar dit onderwerp gedaan?
In dit geval sta ik helemaal achter mijn standpunt hoor.
Emotie heeft daar niet veel te maken.
Is de man van Thieme trouwens geen jager ofzo?
Waarom zou ik haar nou nog serieus nemen?
Citaat:
Fractievoorzitter Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren heeft een relatie met een ex-jager. Dit bevestigt de betrokkene, biologisch akkerbouwer en oprichter van de Nederlandse Akkerbouw Vakbond (NAV) Jaap Kortweg.
Korteweg was een fervent jager, geeft hij toe, maar inmiddels niet meer. “Ik heb het jachtrecht behouden, maar jaag niet meer.” Een politiek probleem voor Thieme levert dit dan ook niet op, stelt hij. “Over dierenrechten denken we hetzelfde.”