Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wouterpaard schreef:Diane je kan gewoon namen noemen staat immers ook gewoon in de krant(niet dat dat altijd betrouwbaar is maar toch) Scijnen van Jan begeman te zijn en die heeft ook pony's in Harkstede staan.
Dat de pony's verdrinken zal vast vaker gebeurt zijn vind ik ook niet zo heel raar eigenlijk. (mijn mening) En ik vind er ook niet reuze slecht uitzien, kan idd niet zo goed zien maar dat betekent dat je ook niet kan zien of ze dun zijn
Citaat:De landelijke inspectiedienst heeft de man de afgelopen jaren meerdere keren gewaarschuwd. Daarna verbeterde de situatie wel steeds.
wouterpaard schreef:Ook zonder grote letters is je mening duidelijk
Citaat:De landelijke inspectiedienst heeft de man de afgelopen jaren meerdere keren gewaarschuwd. Daarna verbeterde de situatie wel steeds.
Hier maak ik uit op dat ze de situatie wel in de gaten hebben gehouden. Wat ik weet is de aid vooral toezichthouder, wat niet wegneemt dat ik vind dat ze misschien andere maatregelen hadden kunnen treffen. Ik weet niet wat ik moet geloven maar in de krant staat dat hij wel iets heeft bijgevoerd.... Of het waar is???
Misschien handig toe te lichten hoezo heeft die man veel geld? Waarom zou er geen paard door het ijs kunnen zijn gezakt? Maakt niet goed dat hij ze heeft laten liggen!