Pensionstalling? Mijn r..t!!! Sorry voor het woord, maar al kreeg ik heel veel geld toe, dan zal ik er nog niet naar toe verkassen, als iemand dit zou roepen. Dat doe ik mijn paard echt niet aan. Wat een ander doet, prima, hun verantwoording. Ik heb mijn verantwoording over mijn paard en die doe ik dat echt niet aan
. Er is hier amper een pensionstalling te vinden, waar ze echt lang naar buiten kunnen 's winters (en soms 's zomers vaak ook niet).
Inderdaad klinkt het een beetje als een paar stadsmensen die wat roepen. Wij hebben hier heel veel natuurgebied en ik vind het prachtig die paarden buiten 's winters (de meesten gaan overigens weer op stal 's avonds in deze omgeving).
Verlinting? Hmmm, hier zie ik meer natuurlijke afzettingen en verantwoordelijk hekwerk. Hebben wij zelf ook op het land.
Zijn er hier in dit topic mensen die in het genoemde gebied hun paard hebben staan? Ben wel geinteresseerd hoe zij het zien, want zij zitten er middenin, kennen de situatie.
Marilyn_C, mensen met hun paard op de wei verzorgen hun paard niet goed?
, maar helaas is het wel zo.
conclusie: gebrek aan paardenkennis en dat schort er nog wel eens aan. De paardenkennis, koeienkennis zat, maar paardenkennis maar amper... 
. Wat een onkunde.