Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:zich mee eens, maar wat twee andere Bokkers hierboven dan ook schrijven: maak ze dan af en stop ze in je diepvries. Dan was het tenminste nog een 'nuttige' dood.
Alane schreef:MamaMiesje schreef:zich mee eens, maar wat twee andere Bokkers hierboven dan ook schrijven: maak ze dan af en stop ze in je diepvries. Dan was het tenminste nog een 'nuttige' dood.
Moet wel geld voor zijn... een slager moet ook brood op de plank hebben. En moet de mogleijkheid er wel zijn om het paard ter slacht aan te bieden.
Hannah_Menno schreef:Ik zou het zelf niet kunnen hoor!
Maargoed, om een paard dan aan z'n einde te brengen.. Een groot scherp mes? Moet er eigenlijk niet aan denken maar zoals MamaMiesje schreef; die paarden lijden alleen maar. Geef ze dan een nuttige dood.
Shanna schreef:Jeetje, wat moet die mensen wel niet bezielen zeg! En ook apart dat dat in Ierland zoveel voorkomt blijkbaar.. Dit zijn namelijk geen mishandelingen uit onwetendheid, maar echt met opzet.. Walgelijk!
Vjestagirl schreef:Shanna schreef:Jeetje, wat moet die mensen wel niet bezielen zeg! En ook apart dat dat in Ierland zoveel voorkomt blijkbaar.. Dit zijn namelijk geen mishandelingen uit onwetendheid, maar echt met opzet.. Walgelijk!
Hangt er vanaf. Als jij moet kiezen tussen jezelf eten geven of je paard (als je die keuze al hebt) dan zou ik het ook wel weten hoor...
Shanna schreef:Vjestagirl schreef:Hangt er vanaf. Als jij moet kiezen tussen jezelf eten geven of je paard (als je die keuze al hebt) dan zou ik het ook wel weten hoor...
Dan moet je geen paard nemen. Als je wel een paard hebt, verkoop het dier dan.