Dodelijk ongeval tijdens sgw in Zutendaal (B)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 22:35

zoo heftig, heb het kippenvel op me lijf staan.

Erg veel sterkte voor vrienden, familie en andere betrokkenen :(:) .
Baah wat vreselijk ;(

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 22:36

Veel sterkte aan alle familie, vrienden en kennissen!

Ilsje_

Re: Dodelijk ongeval tijdens sgw in Zutendaal (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 23:20

Veel sterkte aan familie,vrienden en kennissen!

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 00:24

Popkjen schreef:
Wij hoorden het nieuws gisteren al. Ben zelf lid van lrv, verschillende van onze clubleden waren ook ter plaatse. Dus was wel even stil van het nieuws. Ook ik wens de familie, vrienden, clubleden,... heel veel sterkte.

Eveneens als ik... 'k ben me rotgeschrokken!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 00:31

Oh verschrikkelijk! Ook ik wens de nabestaanden heel veel sterkte met hun verlies...

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 00:36

http://lrvweb.be/newsimage.php?source=n ... 8&id=63859

Desbetreffende hindernis. Zo'n simpele vind'k het wel niet (voor een L cross- moet wel zeggen dat ik niet goed weet wat het verwachte niveau in een L cross is!), maar ja, een ongeluk kan altijd en overal gebeuren. Veel sterke voor familie en nabestaanden.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 08:37

Verschrikkelijk wat er gebeurt is. Wil familie, vrienden en bekenden veel sterkte wensen.

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 08:37

X__Trees schreef:

Desbetreffende hindernis. Zo'n simpele vind'k het wel niet (voor een L cross- moet wel zeggen dat ik niet goed weet wat het verwachte niveau in een L cross is!), maar ja, een ongeluk kan altijd en overal gebeuren. Veel sterke voor familie en nabestaanden.

Sorry maar dit was niet de hindernis waar het gebeurt is! De hindernis stond er naast en was een stuk simpeler. Ik was zondag ook in Zutendaal. Ik was de cross aan het verkennen voor mijn klasse (M) en heb vol bewondering staan kijken hoe Dirk als één van de weinige zo mooi door de waterinsprong reed ! Het paard liep heerlijk vol vertrouwen door de dubbelsprong heen voor het water. Helaas de hindernis erna werd hem fataal. Wij kwamen erbij uitlopen en het was meteen duidelijk dat het vreselijk mis was. Volgens mij was het niet bij de uitsprong, maar bij de insprong van de coffin, gezien de positie waar Dirk lag. Maar dat maakt niets uit aan het feit dat dit een zwarte dag is voor de eventingsport.

Ik wil de nabestaanden héél veel sterkte wensen in deze vreselijke tijd.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 10:27

Ik hoorde het ook al op de manege, vlak nadat het gebeurt was werd er iemand gebeld, en die belde het weer door aan iemand anders. Toen kreeg ik al kippenvel, heel naar om zo te overlijden.

Aan de andere kant, overlijden is nooit leuk, en deze man is, zoals gezegd, in het harnas gestorven. Maar dit maakt het er niet makkelijker op.

Ik wil iedereen die erbij was, hulp verleend heeft, en de nabestaanden heel veel sterkte wensen.

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 10:29

Zoo, wat naar zeg !!

jessje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 11:31

Veel sterkte aan familie en vrienden van Dirk, hij was een gekend en heel geliefd persoon in LRV-Brabant...

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:00

g0otje schreef:
X__Trees schreef:

Sorry maar dit was niet de hindernis waar het gebeurt is! De hindernis stond er naast en was een stuk simpeler. Ik was zondag ook in Zutendaal. Ik was de cross aan het verkennen voor mijn klasse (M) en heb vol bewondering staan kijken hoe Dirk als één van de weinige zo mooi door de waterinsprong reed ! Het paard liep heerlijk vol vertrouwen door de dubbelsprong heen voor het water. Helaas de hindernis erna werd hem fataal. Wij kwamen erbij uitlopen en het was meteen duidelijk dat het vreselijk mis was. Volgens mij was het niet bij de uitsprong, maar bij de insprong van de coffin, gezien de positie waar Dirk lag. Maar dat maakt niets uit aan het feit dat dit een zwarte dag is voor de eventingsport.

Ik wil de nabestaanden héél veel sterkte wensen in deze vreselijke tijd.

Oo, ok :D Mij werd gezegd dat het op die hindernis was. Maar ik was er zelf niet bij, dus jij hebt meer recht van spreken natuurlijk :)

Brando090309

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:12

jessje schreef:
Veel sterkte aan familie en vrienden van Dirk, hij was een gekend en heel geliefd persoon in LRV-Brabant...

Idd, ook ik betuig mijn medeleven aan de familie en leden van LRV Geetbets waar hij commandant was, ik ken enkele familie-leden zeer goed en weet zeker dat zij het enorm apprecieren dat zoveel mensen hun medeleven betuigen.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:14

Wat een verschrikking. Bah.
Heel veel sterkte voor iedreen die deze gekend heeft

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:52

Citaat:
Oo, ok :D Mij werd gezegd dat het op die hindernis was. Maar ik was er zelf niet bij, dus jij hebt meer recht van spreken natuurlijk :)

Geeft niet hoor, maar voor er weer allerlei wild west verhalen de ronden doen ;) . Dit was de coffin voor m/z. Rechts op de pad stond er één voor de lagere klasses.

Glebje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 16:09

Wat erg!
Sterkte aan iedreen..

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 20:01

Vreselijk he... Hoorde het zondag al.
Veel sterkte voor de familie...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 14:13

Moderatoropmerking:
De familie van Dirk Grouwels heeft wegens omstandigheden verzocht de details niet te vermelden. Hier dus ook de vraag om niet te speculeren over de toedracht en géén details te melden. Berichten met details worden verwijderd. Bedankt.

Kiki2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:47

Bah verschikkelijk :(. Heel veel stertkte voor de nabestaanden.

melissa3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 15:14

veel sterkte aan iedereen die hem kende