Ik was het gister live aan het volgen en het beeld haperde precies tussen het moment dat ze er niet tussendoor kon en de finish! Maar het was natuurlijk gewoon een geweldige race! Heb echt respect voor Mike Smith dat hij zo rustig blijft en haar altijd goed rijdt. Toevallig dat RA verslagen is door een stalmaatje van Zenyatta. Dat zegt denk ik ook wel iets over de trainer! Maar ik denk niet dat ze RA nog in de apple blossom laten lopen. Wel zonde want ookal is Zenyatta beter, Rachel is ook niet slecht!
Zenyatta. Ik geef helemaal niets om deze sport normaal, maar voor Zenyatta maak ik een uitzondering. Wat een fantastisch paard is dat!
NinaZ
Geplaatst: 14-03-10 12:07
Hier zijn simpelweg geen woorden voor..... Wat een geweldig paard!!!
Muriel
Geplaatst: 14-03-10 12:09
Prachtig! Ik kreeg bij het lezen van het verslag en het zien van het filmpje kippenvel, wauw! Zo geweldig hoe die merrie ff in de laatste bocht door dat gaatje heen glipt en de overwinning pakt.. Idd paardenrennen houd ik niet zo van, maar hoe zij het doet, met zo veel plezier SUPER echt een genot om naar te kijken!!
Neluhs
Geplaatst: 14-03-10 12:10
Krijg er écht kippenvel van, wat een geweldige merrie zeg, die Zenyatta!
Naomi_unique
Geplaatst: 14-03-10 12:13
Nu is het overduidelijk, Zenyatta zou Rachel Alexandra gaan kloppen. En waarschijnlijk trekken de eigenaren van Rachel haar terug, ze waren volgens mij toch al niet zo happig op de matchrace, door eerst te zeggen dat ze weer niet meededen. Of met een belachelijk voorstel te komen dat het over meerdere races verspreid zou moeten worden...
Wat een dier, wat een legende! The black stallion maar dan echt
Naomi_unique
Geplaatst: 14-03-10 12:23
justdiesel schreef:
Geweldig paard! Maar geen geweldige sport..... Als je ziet hoe die jockeys met hun zwepen op die paarden rammen! sorry hoor....
dan heb je niet goed gekeken, want wat jij bedoelt is het zwaaien met de zwepen ten ondersteuning naar de finish. Er zitten hele strenge regels aan het gebruik met de zweep (volgens mij mag je 'm maar 3x gebruiken dacht ik?), je wordt gelijk uitgesloten als je die overtreed. Een gemiddeld dressuurpaard krijgt meer tikken te verduren hoor Misschien kan Kyrkelover mij nog aanvullen, zij weet exact wat de regels zijn.
Fireheart
Geplaatst: 14-03-10 12:26
zenyatta wat een geweldig paard is het toch! Kippenvel
Wat een merrie! Op het einde van het filmpje ziet ze er ook helemaal vrolijk en niet moe uit. En haar stalgenoot die R.A. heeft verslagen mag ook gefeliciteerd worden. Ik kijk uit naar de grote race.
romy_b
Geplaatst: 14-03-10 12:35
ik volg het niet echt maar als ik een topic met zenyatta zie kijk ik altijd even, geweldig, krijg er soms echt kippenvel van!
Beau_Myrthe
Geplaatst: 14-03-10 12:36
Live mee gekeken!, echt 1 en al KIPPEVEL wat een prachtige merrie.
wat een paard die Zenyatta als of die merrie zegt I was born to run,To get ahead of the rest ,And al that I wanted was to be the best ,I was born to be fast