Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:edit: hoezo ze incasseren maar raak, je wil niet weten hoe krap gemeentes momenteel met geld zitten. En dan wordt er binnenkort nog meer vergunningsvrij (dus weg inkomsten) en er moet wel meer gehandhaaft worden omdat mensen lukraak beginnen te bouwen zonder zich in de regels te verdiepen.
Ibbel schreef:Ze kunnen een sloopvergunning plus herbouw voor die schaapskooi als paardenstal aanvragen en dat krijgen ze dan ook. Herbouwen mag, mits het hetzelfde aantal vierkante meters is. Waarom doen ze dat dan niet?
En verder is het regelijk kortzichtig om het bestemmingsplan niet te bekijken voordat je koopt.
funnyhorses schreef:Citaat:edit: hoezo ze incasseren maar raak, je wil niet weten hoe krap gemeentes momenteel met geld zitten. En dan wordt er binnenkort nog meer vergunningsvrij (dus weg inkomsten) en er moet wel meer gehandhaaft worden omdat mensen lukraak beginnen te bouwen zonder zich in de regels te verdiepen.
Krap?Dan moeten ze in plaats van bijv.kunstbeelden plaatsen waar niemand geen zak aan heeft het geld eens anders besteden.Aan iets waar de burgers wél iets aan hebben!
En dat ze krap zitten(als dat al zo is)dan komt het in mijn ogen enkel en alleen omdat ze die droge ambtenaren moeten betalen,de uurtjes die ze naar de papieren lopen te staren!
De makkelijke "prooien" pakken ze wel aan ja,maar als er meer moeite moet worden gedaan dan rekken ze het eeuwig uit!
Ik ben echt geen fan van gemeentes en hun regeltjes,niet op zo'n manier!
funnyhorses schreef:Achterlijk land dat nederland,voor zo'n k*t moskee hebben ze ruimte en geld maar voor een stalletje beschijten ze zich!
Roos_s schreef:ik niet, in no time wordt nederland dan volgebouwd met allerlei lelijke schepsels en gaat het hele landschap naar de fillistijnen.
daarnaast heb ik ook geen medelijden met de eigenaren, gewoon dom om niet eerst te bekijken wat bestemmingsplan is.