kleinvosje schreef:Mensen, denk eens aan het gezegde: Meedoen is belangrijker dan winnen! We hebben net de winterspelen achter de rug, hoeveel deelnemers waren er daar wel niet die totaal niet in aanmerking kwamen voor een podiumplaats, maar wel gewoon mee mochten doen?
Soms is het niet de vraag of je het meer verdiend hebt dan een ander, maar gewoon een kans krijgen om op een dergelijk groot evenement mee te mogen doen. Dat geldt in dit geval voor de Belg, en niet voor Anky. En wie weet, zorgt hij wel voor een enorme verrassing. Ik vind het prima dat Jeroen mee mag doen, en wens hem veel succes~! En nee, ik ben geen Belg!
Dat gezegde hebben de Belgen ook tijdens de winterspelen de hele tijd in hun hoofd gehad vrees ik.....

Ik ben het met Bulck eens, niet omdat ik Jeroen Devroe niet graag zie rijden, maar omdat Anky het gewoon meer verdiend om mee te doen. Zij is wb punten kwijt geraakt door die domme regeltjes en staat sowieso altijd een stuk hoger dan de mensen die nu wel de wildcard kado krijgen.
Van een wildcard kado krijgen gaat een hele natie niet ineens dressuurland worden en beter rijden, ik vind het idioot dat de allerbesten nu ook tijdens de wereldbeker al niet meer tegen elkaar rijden omdat er zo'n beleid gevoerd wordt.