Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
http://www.lusitanocollection.com/barcida.htm
Heb 10 jaar geleden een valk gezien die kon zo walgelijk goed uitstrekken.
(nouja de meesten) 
Wil ze allemaal wel hebben hoor
Jessix schreef:Er zijn zo ontzettend veel Lusitano's die absoluut niet heffen of maaien met de voorbenen! Er zijn er meer die het niet als die het wel doen. De meeste hebben gewoon een ruime en rechte gang.
Ga ze maar eens in 't echt bekijken om het zelf te beoordelen.
En idd dan niet in Amerika, maar in Portugal.

kohtje schreef:Ik wacht geduldigHeb 10 jaar geleden een valk gezien die kon zo walgelijk goed uitstrekken.
Vind Lusitano's en Andalusiers geweldig en denk dat het bij mijn karakter gaat passen.
Maar ik ga wel de sport in en laten we eerlijk zijn dan moet hij toch minder rommelige gangen hebben.
Veel zeggen hier dat hoort bij het ras maar mijn mening is dat dat er in is gefokt omdat mensen dat mooi vinden/vonden.
kohtje schreef:Ik wacht geduldigHeb 10 jaar geleden een valk gezien die kon zo walgelijk goed uitstrekken.
Vind Lusitano's en Andalusiers geweldig en denk dat het bij mijn karakter gaat passen.
Maar ik ga wel de sport in en laten we eerlijk zijn dan moet hij toch minder rommelige gangen hebben.
Veel zeggen hier dat hoort bij het ras maar mijn mening is dat dat er in is gefokt omdat mensen dat mooi vinden/vonden.

kohtje schreef:Nee ik kan gewoon nergens heen voor bv twee weken. Heb een eigen bedrijf en een moeder die ik verzorg. Geen vakanties voor mij. Maar dat is niet erg hoor er loopt vast wel wat voor mij in Nederland rond.