Leuk artikel ...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Marjoow schreef:zal best, maar ik heb Anky wel gezien. Ik vind het tijd voor wat nieuws, en zal het ook helemaal niet erg vinden als ze ermee stopt.
Anky heeft overal al goud. Wat wil je nou nog meer?
Sali doet t goed, Painted loopt onder Happie veel beter (mijn mening). Waarom zou ze nou met nog een ander paard weer topscores halen. Ik vind het saai worden.
Goh, Anky is eerste. Verrassend.
Onder Hans-Peter loopt hij niet beter, maar spectaculairder. En dat is iets heel anders.
Taktfouten ook gezien?
Maar goed.
Ulissa schreef:Bizzybijtje schreef:
Onder Hans-Peter loopt hij niet beter, maar spectaculairder. En dat is iets heel anders.
Taktfouten ook gezien?
Maar goed.
Taktfouten waren er om de 3 passen.
Alleen als PB het even spannend vond worden en begon te sputteren kreeg deze niet zijn zin van HP.
HP hield hem goed naar voren.
MariekeB schreef:ik moet er vooral heel hard om lachen als een 16 jarige , ons komt vertellen dat Anky's sport carrière is afgelopen en dat we er dan nog allemaal serieus op ingaan
Bizzybijtje schreef:MariekeB schreef:ik moet er vooral heel hard om lachen als een 16 jarige , ons komt vertellen dat Anky's sport carrière is afgelopen en dat we er dan nog allemaal serieus op ingaan
Tsja.... maar wat zegt het over jou als je zoiets zegt?Ik vind het juist ontzettend kinderachtig om zoiets te zeggen vanwege iemands leeftijd.
Janine1990 schreef:De mensen die dat beweren, hebben duidelijk niet meegekregen wat Anky allemaal heeft gepresteerd...![]()
Beweren dat een sporter genoeg eremetaal in de kast heeft, is ook volslagen onzin. Een échte sporter heeft een hart voor zijn sport, en zal ook echt niet stoppen omdat al het te behalen al is gehaald.![]()
Ik moet zeggen, ik vind het bijna een belediging...
Janine1990 schreef:De mensen die dat beweren, hebben duidelijk niet meegekregen wat Anky allemaal heeft gepresteerd...![]()
Beweren dat een sporter genoeg eremetaal in de kast heeft, is ook volslagen onzin. Een échte sporter heeft een hart voor zijn sport, en zal ook echt niet stoppen omdat al het te behalen al is gehaald.![]()
Anoukie schreef:Ik moet toch altijd wel stiekem lachen als ik hier op Bokt lees dat "men" van mening is dat (een van) de grootste sportvrouw(en) van Nederland aan het eind van haar carriere is.
Wat een wijsheid zeg.
Ulissa schreef:Janine1990 schreef:De mensen die dat beweren, hebben duidelijk niet meegekregen wat Anky allemaal heeft gepresteerd...![]()
Je zegt het goed nml. heeft gepresteerd.
Resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
De jury heeft hierin het laatste woord.