Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rambogirl schreef:wat een gezeik!! Laat iedereen toch een keer in zijn waarde!!
Niet iedereen heeft dezelfde smaak gelukkig, maar om een ander zo erop af te kraken....
Als je t geen goed stamboek vind dan zal je nooit een paard ervan kopen, maar je hoeft ze ook weer niet af te kraken.

Ayasha schreef:Dat is tans dezelfde hengst als de hengst die hierboven gebruikt wordt in het nieuwsbericht enkel dan van op zij bekeken.. Op de site zie ik nog paarden waarvan ik nog meer denk van "dit wil je toch niet doorfokken?"
nuka schreef:Citaat:En ik ben nog niet bij 1 goedgekeurde hengst tegen gekomen of de hengst Tobiano is..
Cool Willow Spring is zelf getest, is tobiano, en drager van dit tobiano factor maar is 'helaas' niet homozygoot
.
. Ik vind het onzin dat kruisingen geen stamboek mogen hebben. Waarom niet? Ook aan kruisingen kun je strenge eisen stellen zodat niet iedere kruising ingeschreven kan worden. De echte Nederlander bestaat ook niet meer maar mogen die dan ook ineens geen paspoort meer? Sees schreef:Wat een prachtig paard, iig qua aftekeningen. De droom van iedere bontliefhebber denk ik.
Ik ben zéér in mijn nopjes met dit nieuwe stamboek, dat betekent namelijk dat ik eindelijk mijn bonte ruin ook in kan gaan schrijven. Hij doet absoluut niet onder voor paarden met een zuiver papier, sterker nog, hij vertoont vaak minder mankementen door de combinatie van de sterke punten van beide rassen (Gelder x NRPS). Ik vind het onzin dat kruisingen geen stamboek mogen hebben. Waarom niet? Ook aan kruisingen kun je strenge eisen stellen zodat niet iedere kruising ingeschreven kan worden. De echte Nederlander bestaat ook niet meer maar mogen die dan ook ineens geen paspoort meer?
Rambogirl schreef:wat een gezeik!! Laat iedereen toch een keer in zijn waarde!!
Niet iedereen heeft dezelfde smaak gelukkig, maar om een ander zo erop af te kraken....
Als je t geen goed stamboek vind dan zal je nooit een paard ervan kopen, maar je hoeft ze ook weer niet af te kraken.