Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zensation schreef:Ik vind persoonlijk dat de universiteit Diergeneeskunde in Tennessee ook wel een stap in de richting van de eigenaren en daarmee het paard mogen doen! Voor hun is het ook een leerproject en iets unieks, maar dat is mijn mening...
yvonnepuntnl schreef:Snap niet dat je dan toch gaat opereren. Arm dier, wat een lijdensweg heeft ie al afgelegd. En dan is het nu nog maar afwachten hoe het allemaal afloopt.Citaat:Voor de operatie werd nog gedacht dat de totale kosten op zo'n 3000 tot 5000 dollar uit zouden komen. "Om eerlijk te zijn denk ik dat de veterinairen niet dachten dat hij het uberhaupt zou gaan halen", aldus Sanderson.
mijn engels is ook niet super (A) maar vind het verschrikkelijk en de foto waar de tak nog in zit is ook verschikkelijk om te zien, dat paard moet wel ontzettende pijn hebben gehad. Hannah_Menno schreef:Mossel schreef:Dan ben ik toch benieuwd waar jij dat gelezen hebt, er staat namelijk alleen dat z,n longen blijvende schaden hebben opgelopen en hij geen wedstrijden meer zou kunnen lopen. Er staat nergens iets over pijn
Als de longen voor altijd beschadigd zijn lijkt het me nogal logisch dat ademhalen pijn zal doen.
Marjoow schreef:meiden, dat is Amerika...
... betere verklaring zou denk ik zijn ... "zo zijn mensen" ( daarmee bedoel ik dus niet alle mensen) maar mensen blijven mensen en zijn naar mijn idee, 1 van de meest egoïstische organismes op aarde... ook hier dus weer 
... maargoed.. doe je weinig aan ... hoop dat het beestje nog een fijne toekomst mag hebben op het land ofzo.. anders heeft hij voor niks gevochten