Paardeneigenaren bang voor mogelijke verkrachter in Goor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:02

Citaat:
@funnyhorses: Kom ook graag langs als die bij jou langs komt.

je bent van harte welkom!!!! :D

xlszjuh95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:10

wat een vies peuk! bah! hoe verzin je zou iets wat een zielig persoon!!! :( is die al opgepakt? hoop anders dat dat snel gebeurt en laten ze hem een dikke straf geven zulke zielige personen verpesten de sfeer in de wereld!!! :(

medelijden met het paardje! dat zo'n viespeuk dat doet!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:12

echt waar sommige mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd :(

als ik die vent in mn stal had betrapt......... had hij het er echt niet levend vanaf gebracht!!
maar dat dat meisje hem een aantal keer betrapte, sorry hoor ik snap niet dat ze dan niets heeft gedaan?!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:13

Als ik zo'n vent betrap heb ik daar wel een maandje cel voor over om hem een lesje te leren!

Net wat gezegd wordt; mijn erf, mijn paard. Ik hoef mezelf niet te schamen als ik voor zoiets opgepakt wordt!

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:18

Ik lees hier een hoop grootspraak. Ik zou dit en ik zou dat. Zijn jullie al eens iemand tegen gekomen op je erf die er niet hoort? Ik denk dat vele van schrik aan de grond genageld zullen staan.
En als je dat niet staat, de grootspraak van hij komt er niet levend vanaf. Dan krijg jij toch de zwaardere straf, niet de man op je erf. Je mag niet voor eigen rechter spelen, ook al zou je dat in veel gevallen wel graag doen.

De wet is overigens wel al aangenomen, maar nog niet in werking gesteld.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:22

@_sparta_ je mag zoveel niet maar ik weet toch echt heel zeker als ik zn gek bij of achter mn paarden zou treffen dat ik behoorlijk door het lint zou slaan, en ik weet bijna wel zeker dat hij zijn verwondingen dan NIET zou overleven! dit is geen grootspraak maar echt een belofte aan degene die aan mijn paarden zou komen!!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:22

_sparta_ schreef:
Ik lees hier een hoop grootspraak. Ik zou dit en ik zou dat. Zijn jullie al eens iemand tegen gekomen op je erf die er niet hoort? Ik denk dat vele van schrik aan de grond genageld zullen staan.
En als je dat niet staat, de grootspraak van hij komt er niet levend vanaf. Dan krijg jij toch de zwaardere straf, niet de man op je erf. Je mag niet voor eigen rechter spelen, ook al zou je dat in veel gevallen wel graag doen.

De wet is overigens wel al aangenomen, maar nog niet in werking gesteld.

Dan ken je mij nog niet!!! :(

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:23

marialva schreef:
@_sparta_ je mag zoveel niet maar ik weet toch echt heel zeker als ik zn gek bij of achter mn paarden zou treffen dat ik behoorlijk door het lint zou slaan, en ik weet bijna wel zeker dat hij zijn verwondingen dan NIET zou overleven! dit is geen grootspraak maar echt een belofte aan degene die aan mijn paarden zou komen!!

AMEN! +:)+

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:30

Ziek ik vind dat ze nu wel eens dierenseks mogen gaan verbieden.
duurt veel te lang, echt ziek dat soort mensen.
die mogen van mij levenslang achter de trailies.
weg der mee, echt bah! ziek :(

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:33

Waarom heeft de eigenaar van deze paarden geen waakhond(en) op het erf? Dat is schrikt echt wel af!

Wij hebben de paarden gelukkig onder hetzelfde dak staan als het woonhuis (kop-hals-rompboerderij) en als er iemand op bezoek komt, dan slaan beide honden (een Duitse herder en een kruising Beagle) zeker aan.

Een goede waakse hond is zeker een aanrader. En dan heb ik het niet over een Dwerg Pincher :+

@NienSchaap: de wet tegen dierenseks is aangenomen, maar nog niet in werking. Wordt zowel in dit topic als in het filmpje gezegd.

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:33

Ben je al eens iemand op je erf tegen gekomen? Dan weet je al een beetje hoe je reactie is.
En ben maar trots dat jij denkt je uitspraak uit te gaan voeren. Jij bent schuldig en gaat de gevangenis in. Die man komt vrij, hij is met de broek op de knieën namelijk geen bedreiging voor jou.
En mag jij volgens de wet hem niets aan doen. Pas als hij jou aanvalt mag jij jezelf verdedigen.
En niet meer dan wat redelijk is. Iemand dood prikken is niet snel redelijk. Dat wil niet zeggen dat ik het eens ben met de wet, maar wel zoals hij is. En ik blijf erbij dat het bij de meeste grootspraak is, nu veilig achter de pc.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:43

Pletje123 schreef:
maar nog niet in werking..

Ja nou dat bedoelde ik ook dat het snel in werking moest, Filmpje kan ik toch niet zien ;) .

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:44

_sparta_ schreef:
Ben je al eens iemand op je erf tegen gekomen? Dan weet je al een beetje hoe je reactie is.
En ben maar trots dat jij denkt je uitspraak uit te gaan voeren. Jij bent schuldig en gaat de gevangenis in. Die man komt vrij, hij is met de broek op de knieën namelijk geen bedreiging voor jou.
En mag jij volgens de wet hem niets aan doen. Pas als hij jou aanvalt mag jij jezelf verdedigen.
En niet meer dan wat redelijk is. Iemand dood prikken is niet snel redelijk. Dat wil niet zeggen dat ik het eens ben met de wet, maar wel zoals hij is. En ik blijf erbij dat het bij de meeste grootspraak is, nu veilig achter de pc.

en daarom staat opgeruimd netjes! ;)

ilse86

Re: Paardeneigenaren bang voor mogelijke verkrachter in Goor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:47

Smeerlappen. Bah. Zal hem eens verkrachten.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:49

ilse86 schreef:
Smeerlappen. Bah. Zal hem eens verkrachten.

daar doe je zulke idioten alleen een plezier mee denk ik! :+

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:53

met een stok ;)

meliza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 15:08

Smeerlappen zijn het!
Ik denk dat die merrie van mij goed van zich af zou meppen.
Zou ze dan ook aangeklaagd worden voor zinloos geweld :+ of zou ik dan wel aangifte kunnen doen aangezien ze toch duidelijk heeft aangegeven het niet te willen.

Het moet niet gekker worden hier in nederland!

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 15:12

schooiers echt waar. ze zeggen wel: je moet de dieren beschermen tegen de beesten. die kant gaat het zo langzamerhand wel op

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 15:26

_Sparta_

Wij wonen buitenaf en hebben hier ook weleens een poging tot inbraak gehad door poolse/roemeense mensen. Ze waren zo weg toen ze zagen wat hier rondliep (overdag zelfs!) Wij hebben hier 3 gecertificeerde beveiligingshonden en daarnaast nog 1 herder en een labrador loslopen. Ik voel me veilig en sterk daardoor, en als ik het niet doe, doet 1 van de honden het wel...

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 15:52

Het is toch werkelijk van de gekke hier in dit achterlijke k*tland.
Ik denk dat ik hem toch met een knuppel een klap op zijn verwarde harses gegeven had.
Stomme politieapparaat ook..... bonnen schrijven, dát kunnen ze wél! :r

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 15:55

Caesar schreef:
_Sparta_

Wij wonen buitenaf en hebben hier ook weleens een poging tot inbraak gehad door poolse/roemeense mensen. Ze waren zo weg toen ze zagen wat hier rondliep (overdag zelfs!) Wij hebben hier 3 gecertificeerde beveiligingshonden en daarnaast nog 1 herder en een labrador loslopen. Ik voel me veilig en sterk daardoor, en als ik het niet doe, doet 1 van de honden het wel...

Dat geld voor mij ook :j Mensen blijven in de auto zitten of fietsen snel weer weg na wat in de brievenbus gedaan te hebben (buurtkrantje bijv). Het liefst zou ik nog wel een hond erbij willen, maar dat wil vriendlief niet.

Ik denk niet dat je blij moet zijn als je onze Herder 's nachts tegen komt terwijl je aan het inbreken bent.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 15:55

politie maakt helaas niet de wetten,het zijn die droogkloten in Den Haag!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 15:58

een grote "boze" hond op het erf zal zeker afschrikken,maar dan loop je weer het risico dat de hond iets verkeerds te vreten krijgt of afgemaakt word omdat ie iemand heeft aangevallen.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 16:19

Maar als je je hond én je paarden aan huis hebt, dan hoor je die hond sowieso aan slaan zodat je gealarmeerd bent.

MMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 16:35

Dan moet je hond het ook maar horen